خبر مهم از زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

داوطلبانی که در آزمون کتبی استخدامی آموزش و پرورش پذیرفته شده اند، مطابق اطلاعیه منتشر شده از سوی آموزش و پرورش محل قبولی خود به اندازه چند برابر ظرفیت به مصاحبه دعوت می شوند و می بایست در زمان تعیین شده برای مصاحبه حاضر شوند.
خبر مهم از زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳
کد خبر : ۶۴۰۲۱

داوطلبانی که در آزمون کتبی استخدامی آموزش و پرورش پذیرفته شده اند، مطابق اطلاعیه منتشر شده از سوی آموزش و پرورش محل قبولی خود به اندازه چند برابر ظرفیت به مصاحبه دعوت می‌شوند و می‌بایست در زمان تعیین شده برای مصاحبه حاضر شوند. معمولا زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ در هر یک از استان‌ها به صورت جداگانه انجام می‌شود.

زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳

با اعلام شدن نتایج آزمون استخدامی آموزش و پروش از سوی سازمان سنجش، اسامی پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت رشته محل‌های استخدام آموزش و پرورش اعلام می‌شود. این دسته از داوطلبان باید برای شرکت در مرحله دوم گزینش متقاضیان یعنی مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ آماده شوند.
برخلاف سایر مراحل آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ که از سایت سازمان سنجش انجام می‌پذیرد، مرحله مصاحبه و آزمون شفاهی از سوی آموزش و پرورش برگزار می‌شود. با توجه به تعداد بالای متقاضیان و گستردگی رشته‌های شغلی معمولا مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش هر استان به صورت مجزا انجام می‌شود.

پس از اعلام شدن نتایج اولیه آموزش و پرورش هر استان با انتشار اطلاعیه‌ای مهلت مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ را اعلام می‌کند. در ادامه به تفکیک تاریخ گزینش مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ارائه شده است.

زمان مصاحبه آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۳ در سایت آموزش و پرورش هر استان اعلام می‌شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر