ماجرای بازداشت برادر همسر آقای وزیر چه بود؟

درپی انتشار خبری مبنی بر بازداشت برادر همسر «سیدجواد ساداتی‌نژاد» وزیر جهاد کشاورزی، معاون رسانه‌ای این وزارتخانه درباره این خبر توضیحاتی ارائه کرد.
ماجرای بازداشت برادر همسر آقای وزیر چه بود؟
کد خبر : ۲۳۱۲

درپی انتشار خبری مبنی بر بازداشت برادر همسر سیدجواد ساداتی‌نژاد، وزیر جهاد کشاورزی، «فاطمه زارعان» معاون رسانه‌ای این وزارتخانه این خبر را تکذیب کرد و آن را شایعه خواند.

این مسئول روابط عمومی وزارت جهاد کشاورزی همچنین اعلام کرد که معاونت حقوقی این نهاد پیگیر ماجرا است.

این تکذیبیه پس از آن صادر شد که روز گذشته برخی رسانه‌ها با انتشار خبری مدعی شده بودند برادر همسر وزیر جهادکشاورزی به اتهام رشوه توسط نیروی‌های امنیتی بازداشت شده است.

جزئیات تازه از بازداشت برادرزن وزیر جهاد کشاورزی

روز گذشته برخی رسانه ها با انتشار خبری مدعی شده بودند که برادر همسر وزیر جهاد کشاورزی به خاطر مسائل مالی و اتهام رشوه دستگیر شده است.

همچنین چندی پیش هم خبری مبنی بر انتصاب آقای نصیری برادر زن وزیر جهاد به عنوان مدیرکل حراست وزارت جهاد در رسانه ها منتشر شده بود که تا قبل از آن در این سطح کار نکرده بود، هر چند این انتصاب در آن زمان تکذیب شد.

در این رابطه یک‌ منبع آگاه در وزارت جهاد کشاورزی گفت: بازداشت برادر زن وزیر جهاد صد درصد کذب است و هم اکنون نهاد های امنیتی در حال پیگیری این شایعه هستند تا با فردی که این‌ خبر را منتشر کرده است، برخورد قانونی کنند.

 

 

 

مجله زندگی
ارسال نظر