واکنش فرمانده انتظامی بوکان به «اعلام کشته شدن اشخاص و سقوط فرمانداری شهر»

فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به سناریوی کشته سازی و دروغ پراکنی رسانه‌های ضد انقلاب گفت: متاسفانه در این شهرستان برخی‌ها فریب تبلیغات و موج سواری دشمنان معلوم الحال کشور را خورده و دست به اقداماتی زدند که خوشایند نبود.
واکنش فرمانده انتظامی بوکان به «اعلام کشته شدن اشخاص و سقوط فرمانداری شهر»
کد خبر : ۶۳۲۸

سرهنگ حیدری با بیان اینکه روز گذشته معاندین با این ترفند بدنبال آشوب و اغتشاش در شهرستان بودند، تاکید کرد: ترفند کشته سازی توسط رسانه‌های دشمنان و معاندین با هدف تحریک پذیری و جریحه دار کردن افکار عمومی یک واقعیت انکارناپذیر است.

وی افزود: قطعا اعلام کشته شدن اشخاص و یا سقوط فرمانداری در شهرستان بوکان حاکی از گزافه گویی و دروغ پراکنی رسانه‌های ضد انقلاب و معاندین است و مردم شریف بوکان نباید فریب این قبیل ترفندها را خورده و تحت تاثیر این رسانه‌ها قرار گیرند.

سرهنگ حیدری اظهار کرد: با توجه به اقدامات ضد انقلاب و گروهک‌های تروریستی در بین آشوبگران به خانواده‌ها اکیدا توصیه می‌شود مواظب و مراقب فرزندان خود باشند تا به بهانه حضور در تجمعات گرفتار نقشه شوم معاندین نشوند.

طی ۲ روز گذشته تعداد بسیار کمی از مردم به دنبال جوسازی رسانه های معاند، در برخی مناطق بوکان اقدام به اغتشاش کردند که خسارت هایی را به دنبال داشت.

آتش زدن مغازه شیرینی فروشی به بهانه مشارکت نکردن در اعتصاب ها، آتش زدن گرمخانه کارتن‌خواب ها و همچنین به شهادت رساندن سرهنگ پاسدار رضا الماسی از جمله اقدامات اغتشاشگران طی ۲ روز گذشته در بوکان درپی جوسازی رسانه های معاند بود که خسارت های زیادی را نیز به اموال عمومی و خصوصی شهروندان وارد کرد.

 

منبع :
ایرنا
مجله زندگی
ارسال نظر