اعلام جزئیات مرگ مشکوک «امید مویدی» در اعتراضات استان فارس

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان فارس از مرگ مشکوک فردی در جریان اغتشاشات روزهای اخیر در شیراز خبر داد.
اعلام جزئیات مرگ مشکوک «امید مویدی» در اعتراضات استان فارس
کد خبر : ۶۶۹۷

سید مصطفی بحرینی با بیان این مطلب از جان باختن یک جوان ۲۰ ساله در روزهای اخیر و در جریان فراخوان های ضد انقلاب برای آشوب و اغتشاش در شیراز خبر داد و افزود: وی که امید زارع مؤیدی نام دارد در جریان فعالیت ضد امنیتی اغتشاشگران در حین تردد در بولوار معالی آباد و با شلیک سلاح غیر مجاز کشته شده است.

دادستان مرکز استان فارس استان همچنین به تشکیل پرونده قضایی برای شناسایی ضارب یا ضاربین وی اشاره کرد و افزود: در همین خصوص تعدادی از آشوبگران در صحنه شناسایی و بازداشت شدند و تحقیقات تکمیلی تحت نظر بازپرس ویژه دادسرای جنایی شیراز در حال انجام است.

وی گفت: متأسفانه جریانات معاند نظام با استفاده از سلاح های غیر مجاز قصد به خشونت کشیدن و کشته سازی در جریان اغتشاشات را دارند و تلاش می کنند با هدف قرار دادن افراد رهگذر و یا افراد حاضر در اغتشاشات، پروژه کشته سازی را جهت تبلیغات رسانه های تروریستی خود محقق کنند.

وی با هشدار به خانواده ها برای هوشیاری در برابر حربه های دشمنان و جریانات ضد انقلاب گفت: توجه به هشدار های امنیتی مسئولان و جلوگیری از حضور جوانان در اغتشاشات می توانند برنامه های ضد امنیتی دشمنان را خنثی کنند.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایلنا
مجله زندگی
ارسال نظر