متقاضیان دریافت وام بانکی بخوانند/ شرایط دریافت وام ۲۰۰ میلیونی بانک سینا

افرادی که امکان ایجاد میانگین حساب دارند و می‌خواهند از این طریق وام دریافت کنند، طرح «ارمغان سینا» گزینه مناسبی برای آن‌ها است. این وام 200 میلیون تومانی به افرادی تعلق می‌گیرد که سپرده قرض الحسنه داشته باشند.
متقاضیان دریافت وام بانکی بخوانند/ شرایط دریافت وام ۲۰۰ میلیونی بانک سینا
کد خبر : ۱۰۸۰

 افرادی که مایل به دریافت این وام 200 میلیونی هستند باید علاوه بر افتتاح حساب، میانگین دو تا پنج ماهه نیز ایجاد کنند. افرادی امکان دریافت این وام را دارند که ضامن رسمی یا سند ملکی به بانک ارائه دهند. هزینه‌های جانبی با توجه به نوع ضمانت متفاوت است و بین 100 هزار تا یک میلیون تومان خواهد بود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 60 ماه و سود آن 18 درصد است. وام گیرنده نباید بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی داشته باشد.

با در نظر گرفتن مبلغ وام، مدت بازپرداخت و سود آن، هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. کل سود وام 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 305 میلیون و 721 هزار و 129 تومان خواهد بود.

نحوه فعالیت و مزیت‌های بانک سینا را بشناسید

بانک سینا اسفندماه 1387 مجوز تاسیس و فعالیت در قالب یک مجموعه بانکی را دریافت کرد. این مجموعه در جلب اعتماد مشتریان، گستردگی شعب، داشتن پیشرفته‌ترین سامانه بانکداری الکترونیک و برخورداری از کارکنانی سریع و دقیق و درستکار در ارائه خدمات بانکی، نسبت به دیگر مجموعه‌های همتراز خود مزیت دارد.

این بانک در شاخص‌های عملکردی سال 1400 جهش خوبی داشته و میزان مصارف، نسبت مصارف به منابع و … آن رشد چشم گیری پیدا کرده است. بانک سینا همواره در چارچوب تحقق اهداف بلندمدت اقتصاد مقاومتی و قوانین نظام پولی و بانکی کشور گام برمی‌دارد.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر