خبر مهم وزیر کار درباره دستمزد و مبلغ افزایش حقوق و دستمزد کارگران در ۱۴۰۲

وزیر کار درباره جلسات دستمزد و مبلغ افزایش حقوق و دستمزد کارگران در ۱۴۰۲ توضیحاتی ارائه کرد.
خبر مهم وزیر کار درباره دستمزد و مبلغ افزایش حقوق و دستمزد کارگران در ۱۴۰۲
کد خبر : ۱۴۴۸۰

وزیر کار درباره جلسات دستمزد و مبلغ افزایش حقوق و دستمزد کارگران در ۱۴۰۲ توضیحاتی ارائه کرد.
صولت مرتضوی، وزیر کار گفت: امیدوار هستیم که تا قبل از پایان سال حداقل حقوق و دستمزد را تعیین کنیم.
سیدصولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: ۸۸ هزار میلیارد تومان از بدهی انباشته‌شده صندوق تامین اجتماعی به کمک دولت پرداخت شد. در حال حاضر هیچ بدهی به بانک‌ها نداریم. سال ۱۴۰۲ تقریبا بخش اعظمی از مطالبات صندوق ها از دولت اخذ خواهد شد. امیدوار هستیم که تا قبل از پایان سال حداقل حقوق و دستمزد را تعیین کنیم.
خبر مهم وزیر کار درباره مبلغ افزایش حقوق و دستمزد کارگران در ۱۴۰۲
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه حقوق و دستمزد کارگران را شورایی متشکل از نمایندگان کارگر، کارفرما و دولت پیگیری و تعیین می‌کند،‌ گفت: پس از آنکه دیدگاه‌ها و نظرات کارشناسی هر کدام از نمایندگان جریان کارگر و کارفرما و دولت به هم نزدیک شد، در شورای عالی کار درباره دستمزد کارگران تصمیمی می‌گیریم که رضای خداوند رحمان و خلق خدا را در برداشته باشد.
سید صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی درباره تعیین دستمزد ۱۴۰۲ کارگران و برگزاری جلسات دستمزد اظهار کرد: در سال ۱۴۰۱ برای حداقل حقوق و دستمزد چون چندین سال مطالبات باقی مانده بود، این افزایش صورت گرفت. از سوی دیگر تعیین دستمزد از اختیارات وزارت کار یا وزیر کار نیست. هم به اعتبار قوانین داخلی و هم به اعتبار قوانین بین المللی سازمان جهانی کار و اساسا موضوع تعیین حقوق و دستمزد را باید شورایی متشکل از نمایندگان کارگران و کارفرمایان و دولت پیگیری کند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
ارسالی در
عجب جای باحالی داره صحبت میکنه خوشبحالت، تو چی می دونی ما چی میکشیم با یه ذره حقوق
مستمری بگیر
ارسالی در
اقای وزیر حرفهای تکراری به درد مشکلات وسفره کوچک وتورم وکرایه مسکن نمی خورد ومشکلی از ای قشر که هم مورد تبعیض دولت هستند وبی عدالتی که دولت نسبت به تامین اجتماعی دارد امیدواریم نگاهی هم به ای قشر بشود
علی رحمانی
ارسالی در
با سلام جناب وزیر لطفا بداد تعاونی ها برسید چرا مشکلات تعاونی فرهنگیان منطقه ۳ که از تمام مناطق آموزش پرورش هستیم نا توان درمانده منتظریم مسولین تصمیم درست بگیرید هیت مدت کلاهبردار عضو نیستند هرچه نامه و شکایت می کنیم کسی بدادمون نمیرسه آقای وزیر شما را بخدا خودتان شخصا مشکل تعاونی ها را حل کنید
بی نام
ارسالی در
سلام
حالا هر روز چیزی میگین آخرش هم یه رقم غیر قابل قبول اضافه میکنیین که تو همان ده پانزده روز اول سال بی اثره خوب پس منتظر میمانیم تا ببینیم چی میشه.
جوجه را آخر پائیز میشمارند
مستمری بگیر
ارسالی در
واقعا شرایط افتضاحه برای این قشر تصمیم عادلانه بگیرید لطفا