شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک کشاورزی چیست؟

بانک کشاورزی به منظور کمک به دامداران سراسر کشور، در قالب طرحی به نام «دامدار کارت» وام 200 میلیون تومانی پرداخت می‌کند. بانک کشاورزی این طرح را به منظور رونق واحدهای تولیدی دام و طیور ارائه داده است.
شرایط دریافت وام 200 میلیون تومانی بانک کشاورزی چیست؟
کد خبر : ۱۴۸۰

بانک کشاورزی وام 200 میلیون تومانی دامدار کارت را با نرخ 10 تا 12 درصد به متقاضیان واجد شرایط می‌پردازد. براساس اطلاعات موجود، نرخ سود این تسهیلات خرید نهاده‌های دامی برای واحدهای کوچک 10 درصد است.

سال گذشته اعلام شد که این تسهیلات در قالب اقدامات کوتاه مدت است و مدت زمان بازپرداخت آن حداکثر یکسال خواهد بود. افراد واجد شرایط با مراجعه به بانک کشاورزی می‌توانند از ضمانت‌های این طرح آگاه شوند.

با توجه به مبلغ وام، نرخ سود 10 درصد و مدت زمان بازپرداخت معین شده، هر قسط 17 میلیون و 583 هزار و 177 تومان است. کل سود این وام 10 میلیون و 998 هزار و 129 تومان خواهد بود.

درباره خدمات بانک کشاورزی به بخش دام و طیور بدانید

بانک کشاورزی سال 1312 به منظور ارائه خدمات تخصصی به بخش کشاورزی تاسیس شد و از ابتدای فعالیت خود تاکنون شرایط و تسهیلات گوناگونی را برای حمایت از کشاورزان ارائه داده است. در سه ماهه ابتدای سال جاری، بیشتر از 63 هزار ریال وام برای احداث و توسعه واحدهای پرورش دام و طیور پرداخت کرد. این میزان وام پرداختی نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته 210 درصد افزایش پیدا کرده است.

براساس اطلاعات ارائه شده از طرف روابط عمومی بانک کشاورزی، این وام‌ها با هدف تامین امنیت غذایی کشور و حمایت از پرورش انواع دام و طیور برای راه اندازی و تکمیل بالغ بر 69 هزار واحد تولیدی پرداخت شد.

 

 

مجله زندگی
ارسال نظر