وام 300 میلیون تومانی بانک گردشگری در چه شرایطی پرداخت می‌شود؟

بانک گردشگری به مشتریان واجد شرایط خود وام 300 میلیونی اعطا می‌کند. این وام در قالب طرح «دو سر سود» به متقاضیان واجد شرایط پرداخت می‌شود.
وام 300 میلیون تومانی بانک گردشگری در چه شرایطی پرداخت می‌شود؟
کد خبر : ۱۵۰۷

 افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی دو سر سود هستند باید در یکی از شعب بانک گردشگری سپرده بلندمدت داشته باشند. ضمانت اصلی این وام مسدودی سپرده است که تا زمان پرداخت کامل اقساط ادامه دارد. در این طرح به سپرده فرد سود 18 درصدی تعلق می‌گیرد. سود این تسهیلات نیز 18 درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت 24 ماه است.

با توجه به مبلغ وام، سود و مدت زمان بازپرداخت، اقساط 14 میلیون و 977 هزار و 231 تومان است. کل سود این وام، 59 میلیون و 453 هزار و 534 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 359 میلیون و 553 هزار و 534 تومان خواهد بود.

هدف و آینده‌نگری بانک گردشگری

بانک گردشگری در سال 1389 فعالیت خود را آغاز کرد. این مجموعه با هدف به حداکثر رساندن منافع پایدار و بلندمدت سهامداران از طریق ارائه خدمات نوین اعتباری و مالی در سراسر کشور و خارج از این مرز و بوم فعالیت می‌کند. این بانک با تاکید بر صنعت گردشگری و صرف منابع به صورت تخصصی، با تکیه بر حوزه گسترده صنعت گردشگری فعالیت دارد. بانک گردشگری در پی آن است که سهم قابل ملاحظه‌ای از فعالیت‌های اعتباری و مالی در ایران را از طریق رقابت سالم با سایر بانک‌ها و موسسات اعتباری دولتی و خصوصی کشور، کاهش هزینه‌ها و ارائه محصولات و خدمات مالی و اعتباری جدید کسب کند.

این بانک تاکنون تندیس سومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی، نشان برتر پنجمین اجلاس جهانی برندینگ و مشتری مداری، جایزه زرین پایدار با رویکرد مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی، گواهینامه بین المللی 10668 کنترل کیفیت و … را به دست آورده است.

 

منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر