خبر مهم | این گروه از افراد اجازه ورود به سامانه یکپارچه خودرو را نخواهند داشت

مدیر سامانه یکپارچه تخصیص خودرو‌های داخلی با بیان اینکه همزمان هزار نفر می‌توانند وارد سامانه یکپارچه شوند گفت: یکی از دلایل اختلال و ترافیک بالای این سامانه ورود افراد غیر مجاز به این سامانه است.
خبر مهم | این گروه از افراد اجازه ورود به سامانه یکپارچه خودرو را نخواهند داشت
کد خبر : ۱۶۲۷۱

مهدی تقدسی با بیان اینکه همزمان هزار نفر می‌توانند وارد سامانه یکپارچه شوند گفت: یکی از دلایل اختلال و ترافیک بالای این سامانه ورود افراد غیر مجاز به این سامانه است.
وی با اشاره به اینکه به دلیل اطلاع رسانی ناقص از سوی وزارت صمت و بانکها، مردم سردرگم شده اند گفت: همه متقاضیان خودرو که در چند ماه اخیر به نام سایتها، شرکت ایران خودرو و حتی بورس حساب وکالتی داشتند وارد این سامانه شده و موجب اختلال و ترافیک سنگین در سامانه می‌شوند.
تقدسی گفت: کمتر از یک میلیون نفر باید برای ثبت نام نهایی وارد سامانه یکپارچه خودرو شوند، اما در نخستین روز ثبت نام (26 اسفند) دربازه زمانی 24 ساعته حدود 2 میلیون نفر درخواست ورود به سامانه داشتند ضمن اینکه همین دو میلیون نفر مدام وارد می‌شدند و در مجموع حدود 500 میلیون تقاضا برای ورود به سامانه دریافت کردیم.
وی افزود: در این دوره متقاضیانی که 100 میلیون تومان حساب وکالتی به نام سازمان حمایت دارند می‌توانند شرکت کنند و به بقیه اجازه ورود به سامانه داده نخواهد شد، زیرا با سنگین شدن سامانه در اثر ورود افراد غیر مجاز، متقاضیان مشمول، نمی‌توانند وارد سامانه شوند.
تقدسی گفت: کمتر از 300 هزار متقاضی واجد شرایط که حساب وکالتی به نام سازمان حمایت ایجاد کرده اند هنوز خودروی خود را انتخاب نکرده اند که تا پایان مهلت مقرر، این عده هم خودروی خود را انتخاب خواهند کرد.

منبع :
تسنیم
مجله زندگی
ارسال نظر