خوش برای خبر متقاضیان دریافت وام ازدواج؛ ۱۰ روزه پرداخت می‌شود

رئیس کل بانک مرکزی گفت: آرامش خوبی در بازار ارز حاکم است و در چهار ماه اول امسال حدود ۱۴ میلیارد دلار تامین ارز داشتیم که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته حدود ۸۰ درصد رشد داشتیم.
خوش برای خبر متقاضیان دریافت وام ازدواج؛ ۱۰ روزه پرداخت می‌شود
کد خبر : ۱۶۴۷

علی صالح آبادی رییس کل بانک مرکزی گفت: درباره وام ازدواج به بانک‌ها اعلام شده از زمانی که مدارک متقاضی کامل باشد، نهایتا تا ده روز باید وام واریز شود و اگر بانکی این اقدام را انجام نمی‌دهد، باید به بانک مرکزی اعلام شود تا برخورد کنیم.

وی هم‌چنین درباره آخرین وضعیت بازار ارز عنوان کرد: آرامش خوبی در بازار ارز حاکم است و در چهار ماه اول امسال حدود 14 میلیارد دلار تامین ارز داشتیم که نسبت به مدت زمان مشابه در سال گذشته حدود 80 درصد رشد داشتیم.

صالح‌آبادی بیان کرد: از زمانی که نماد روبل و ریال در بازار توافقی تعریف شد، از همان روز تا امروز حدود روزانه 2 میلیون روبل در این بازار معامله شده و این میزان افزایش خواهد یافت و این شروع خوبی بود که به مرور صادرکنندگان وارد این بازار می‌شوند. استفاده از ارزهای دیگر هم در حال بررسی است.

رییس کل بانک مرکزی گفت: یکی از موضوعات در دست بررسی، تامین ارز اربعین است که هنوز جمع‌بندی نشده و روی مسأله کار می‌کنیم تا امسال زوار اربعین از ارز دینار استفاده کنند و در زمان خود اطلاع رسانی خواهد شد.

 

 

 

مجله زندگی
ارسال نظر