وام ۱۰۰ میلیون تومانی بانک توسعه تعاون تحت چه شرایطی پرداخت می‌شود؟

بانک توسعه تعاون به مشتریانی که در این یکی از شعب این مجموعه دارای سپرده قرض الحسنه باشند، به شرط ایجاد میانگین حساب کافی، در قالب طرح «کوثر» وام ۱۰۰ میلیون تومانی پرداخت می‌کند.
وام ۱۰۰ میلیون تومانی بانک توسعه تعاون تحت چه شرایطی پرداخت می‌شود؟
کد خبر : ۱۸۷۴

 این وام 100 میلیون تومانی به طرح‌های اشتغال زایی پرداخت می‌شود. مدت زمان حداقلیخواب سپرده برای این طرح سه ماه اعلام شده است. این وام قرض الحسنه بوده و سودی ندارد، نرخ کارمزد وام با توجه به مبلغ و میزان خواب سپرده متفاوت خواهد بود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت تسهیلات طرح کوثر 24 ماه اعلام شده است. افرادی که خواهان این وام هستند باید ضامن رسمی داشته باشند.

با توجه به مبلغ وام، کارمزد 4 درصدی و مدت زمان بازپرداخت مشخص شده، میزان هر قسط 4 میلیون و 342 هزار و 492 هزار تومان است. کل سود این وام 4 میلیون و 219 هزار و 813 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 104 میلیون و 319 هزار و 813 تومان خواهد بود.

اطلاعاتی درباره گواهینامه‌های اخیر بانک توسعه تعاون

بانک توسعه تعاون یکی از بانک‌های دولتی ایران است که از سال 1388 در قالب انواع سپرده‌ها، فعالیت ارزی، تسهیلات و طرح‌های ویژه به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. عمده تمرکز این بانک ارائه انواع خدمات مجاز بانکی به تعاونی‌ها و کارآفرینان است. سران این مجموعه همواره بر افزایش سرمایه بانک برای ارائه خدمات بیشتر به تعاونی‌ها تاکید دارند.

این بانک طی سال‌های فعالیت خود نشان‌ها و افتخارات زیادی را به دست آورد. اخیرا بانک توسعه تعاون گواهینامه سیستم مدیریت رسیدگی به شکایت مشتری و سیستم رضایت مندی مشتریان را از سوی شرکت آرین توف پاسارگاد دریافت کرده است. شرکت مذکور نماینده رسمی مجموعه تی یو وی اینترکرت آلمان است.

 

منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر