وزیر اقتصاد درباره افزایش قیمت بنزین توضیح داد/هنوز برنامه آماده‌ای نداریم!

وزیر اقتصاد درباره احتمال افزایش قیمت بنزین در سال آینده گفت: در مورد سال آینده تا بودجه ۱۴۰۲ تدوین نشود و پیشنهادات وزارت نفت نیاید و در مجلس بررسی نشود، نمی‌شود هیچ صحبتی کرد و امروز که با شما صحبت می‌کنم، برنامه‌ای برای سال ۱۴۰۲ در حوزه بنزین آماده نیست.
وزیر اقتصاد درباره افزایش قیمت بنزین توضیح داد/هنوز برنامه آماده‌ای نداریم!
کد خبر : ۲۰۸۹

 سید احسان خاندوزی درباره سیاست دولت درباره افزایش قیمت بنزین اظهار داشت: مصرف روزانه بنزین در ماه‌های گذشته به ۱۰۰ میلیون لیتر هم رسید که رشد قابل‌توجهی را نشان می‌دهد و اگر این روند ادامه یابد، به صراحت می‌گویم که واقعا کشور ممکن است نیازمند واردات بنزین شود، مگر اینکه آن سقف‌هایی که رد کردیم را کنترل کنیم.

خاندوزی تاکید کرد: وزارت نفت تلاش می‌کند با برخی تدابیر غیرقیمتی مدیریت مصرف بنزین را داشته باشد، اما همانطور که بارها گفته شده، واقعا امسال هیچ برنامه‌ای برای افزایش قیمت بنزین نداریم. اما همزمان باید از متغیرهای مختلفی که در نهایت کنترل مصرف بهینه بنزین را به همراه دارد، استفاده کنیم.

وی درباره احتمال افزایش قیمت بنزین در سال آینده نیز خاطرنشان کرد: در مورد سال آینده هم تا بودجه ۱۴۰۲ تدوین نشود و پیشنهادات وزارت نفت نیاید و در مجلس بررسی نشود، نمی‌شود هیچ صحبتی کرد و امروز که با شما صحبت می‌کنم، برنامه‌ای برای سال ۱۴۰۲ در حوزه بنزین آماده نیست.

 

 

 

مجله زندگی
ارسال نظر