پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی بانک آینده به سپرده‌گذاران قرض‌الحسنه+جزییات

افرادی که مشتریان بانک آینده هستند و برای خرید کالا کمبود نقدینگی دارند، می‌توانند برای «وام خرید کالا» این بانک درخواست دهند. این تسهیلات 200 میلیونی در قالب کارت اعتباری به مشتریان واجد شرایط پرداخت می‌شود.
پرداخت وام ۲۰۰ میلیونی بانک آینده به سپرده‌گذاران قرض‌الحسنه+جزییات
کد خبر : ۲۱۸۱

 افرادی که امکان دریافت وام 200 میلیونی بانک آینده را دارند که در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. سود این وام 18 درصد و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن 60 ماه است. این تسهیلات به افرادی اعطا می‌شود که در یکی از شعب بانک آینده سپرده قرض الحسنه داشته باشند. لازم به ذکر است افرادی امکان درخواست این وام را دارند که قبلا از تسهیلات کارت اعتباری استفاده نکرده باشند. ضمنا پرداخت این وام باعث مسدودی سپرده خواهد شد و افراد امکان استفاده حساب خود را ندارند.

با توجه به مبلغ تسهیلات، سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 5 میلیون و 78 هزار و 685 تومان است. کل سود وام 104 میلیون و 721 هزار و 129 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 306 میلیون و 821 هزار و 129 تومان خواهد بود.

بانک آینده چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

بانک آینده سال 1393 فعالیت خود را آغاز کرد و در قالب بانکداری شرکتی، اختصاصی و الکترونیکی به مشتریان خود خدمات ارائه می‌دهد. این بانک انواع تسهیلات خرید کالا و وام‌های دیگر را هم به مشتریان واجد شرایط می‌پردازد. این بانک در تیرماه امسال بالغ بر هزار و 230 فقره تسهیلات ازدواج به متقاضیان پرداخت کرد.

همواره بانک آینده در جهت گسترش بسترهای مناسب بانکی برای مشتریان، کارآفرینی و … تلاش می‌کند. اخیرا در راستای این مهم، بانک آینده و شرکت پژوهش و توسعه ناجی تفاهم نامه‌ای امضا کردند.

 

منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر