روزفروش شدن بلیت‌های هوایی اربعین

معاون سازمان هواپیمایی کشوری گفت: همه ظرفیت بلیت مسیرهای هوایی اربعین را یک روزه ارائه نمی‌دهیم و برای اینکه همه بتوانند خرید کنند، ارائه بلیت‌ها به صورت روز فروش و پلکانی است.
روزفروش شدن بلیت‌های هوایی اربعین
کد خبر : ۲۲۵۶

«حسن خوشخو» معاون سازمان هواپیمایی کشوری در برنامه تلویزیونی «در مسیر حسین» درباره بروز برخی اختلالات برای خرید بلیط هواپیما، گفت: در مورد اختلالی که امروز در رسانه‌ها بدان پرداخته شد، باید بگویم که ما باید با واقعیت‌ها برنامه‌ریزی کنیم. طبیعتا با توجه به آماری که وجود دارد، تعداد زیادی از مردم تمایل دارند از طریق هوایی منتقل شوند.

وی گفت: باید بپذیریم که صنعت هوانوردی محدودیت‌هایی چه در ایران و چه در عراق دارد که امکان افزایش ظرفیت را از ما می‌گیرد. بنابراین حجم زیادی از درخواست‌های مردمی به سایت‌ شرکت‌های هواپیمایی رفت و باعث ایجاد اختلال در ساعات ابتدایی صبح شد. 

وی در پاسخ به این سوال که چه تعداد زائر از طریق ناوگان هوایی به عراق می‌روند، گفت: آمار دقیقی نداریم، چرا که شرکت‌های هواپیمایی براساس ظرفیت خود اقدام می‌کنند، اما این اطمینان را به شما می‌دهم که همه ظرفیت‌ها در خدمت زائران حسینی قرار می‌گیرد. 

وی با تاکید بر اینکه بلیط‌ها روز فروش است، گفت: همه ظرفیت بلیطی را یک روزه ارائه نمی‌دهیم و برای اینکه همه بتوانند خرید کنند، ارائه بلیط‌ها به صورت پلکانی است؛ مثلا ۳۰ درصد برای روز اول است و مابقی روزها نیز به مرور تکمیل می‌شود. 

 

 

 

منبع :
جدیدپرس
مجله زندگی
ارسال نظر