قیمت انواع میوه‌های پاییزی دربازار/ پسته تازه کیلویی ۱۵۰ هزار تومان

عضو هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان گفت: قیمت خیار و هندوانه با افت تقاضا مجدد کاهش یافته و نرخ هر کیلو پسته تازه در بازار به ۱۵۰ هزار تومان رسیده است.
قیمت انواع میوه‌های پاییزی دربازار/ پسته تازه کیلویی ۱۵۰ هزار تومان
کد خبر : ۲۵۹۶

 اصغر یاوری گفت: طی هفته های اخیر قیمت برخی اقلام همچون خیار و هندوانه به دلیل صادرات به عراق افزایش یافته بود که با افت تقاضا، مجدد به نرخ قبل بازگشت.

او قیمت کنونی هر کیلو خیار بوته ای در میدان مرکزی ۸ هزار تومان، خیار اصفهان ۶ تا ۷ هزار تومان و خیار گلخانه را ۱۲ تا ۱۳ هزار تومان اعلام کرد.

یاوری افزود: با توجه به پیگیری های مکرر و مکاتبات صورت گرفته، امسال از رنگ آوری مرکبات جلوگیری شد. اما به دلیل افزایش تولید، مشکلی در عرضه مرکبات نداریم.

عضو هیئت مدیره اتحادیه بارفروشان گفت: قیمت کنونی هر کیلو گلابی ۵۰ تا ۶۰ هزار تومان، شلیل ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان، هلو انجیری ۲۵ هزار تومان، سیب درختی ۲۰ تا ۲۵ هزار تومان، انگور ارومیه ۴۰ تا ۴۵ هزار تومان، پسته تازه ۱۲۰ تا ۱۵۰ هزار تومان، موز ۴۲ تا ۴۳ هزار تومان، هندوانه ۵ تا ۶ هزار تومان و خربزه ۸ تا ۱۰ هزار تومان است.

بنابر گفته یاوری، هم اکنون هر کیلو نارنگی با نرخ ۱۵ تا ۲۰ هزار تومان و انار ۲۰ هزار تومان در میدان عرضه می شود که حداکثر با احتساب ۳۵ درصد سود باید به دست مصرف کننده برسد.

 

 

 
ارسال نظر