از وام ۲۰۰ میلیونی بانک کارآفرین چه می‌دانید ؟ + شرایط و جزئیات

افرادی که مشتری بانک کارآفرین هستند برای جبران کمبود نقدینگی خود می‌توانند از وام 200 میلیونی طرح «امیدآفرین» استفاده کنند. متقاضیان این تسهیلات باید میانگین حساب مناسب را ایجاد کنند.
از وام ۲۰۰ میلیونی بانک کارآفرین چه می‌دانید ؟ + شرایط و جزئیات
کد خبر : ۶۵۹۱

افرادی که مایل به دریافت وام 200 میلیونی بانک کارآفرین هستند باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده قرض الحسنه افتتاح کنند. افرادی امکان درخواست این تسهیلات را دارند که حداقل سه ماه از افتتاح سپرده آن‌ها گذشته باشد. سود این وام 18 درصد بوده و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 36 ماه می‌رسد. ضمانت اصلی برای این تسهیلات ضامن رسمی و سند ملک است.

با توجه به مبلغ وام، میزان سود و مدت زمان بازپرداخت آن، مقدار هر قسط 7 میلیون و 230 هزار و 479 تومان است. کل سود تسهیلات 60 میلیون و 297 هزار و 248 تومان و مجموع رقم وام و سود آن 261 میلیون و 257 هزار و 248 تومان خواهد بود.

بانک کارآفرین تاکنون چقدر وام قرض الحسنه پرداخت کرده است؟

بانک کارآفرین تاکنون تلاش کرده در پرداخت تسهیلات تکلیفی سرآمد باشد. براساس آخرین گزارش منتشر شده از روابط عمومی این مجموعه، این بانک طی بیست ماه گذشته بالغ بر 140 میلیارد تومان وام قرض الحسنه ازدواج و فرزندآوری به متقاضیان واجد شرایط خود پرداخت کرده است. گذشته از این موارد، تسهیلات ودیعه مسکن نیز همچنان در شعب مختلف این بانک در حال پرداخت است و این روند به صورت منظم ادامه دارد. بخشی از منبع این تسهیلات قرض الحسنه از حساب‌های قرض الحسنه نیک آفرین تامین می‌شود و استقبال گسترده مشتریان از این نوع حساب‌ها سبب شده تا میزان وام‌های ارائه شده بیشتر شود.

افراد به منظور آگاهی بیشتر از تسهیلات پرداختی بانک کارآفرین می‌توانند به وبسایت این مجموعه مراجعه کنند.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر