خبر خوش | احکام رتبه‌ بندی بیش از ۵۵ هزار فرهنگی در این استان صادر شد

معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس با اشاره به آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان در این استان گفت: تا روز جمعه، ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ احکام رتبه‌های یک تا پنج بیش از ۹۵ درصد از فرهنگیان فارس صادر شد.
خبر خوش | احکام رتبه‌ بندی بیش از ۵۵ هزار فرهنگی در این استان صادر شد
کد خبر : ۱۵۶۲۴

به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش فارس، مجید زارعی، معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس امروز، ۲۰ اسفندماه با اشاره به آخرین وضعیت رتبه‌بندی معلمان در این استان گفت: در استان فارس ۵۸ هزارفرهنگی مشمول طرح رتبه‌بندی معلمان می‌شوند.
وی تصریح کرد: تا روز جمعه، ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ احکام رتبه‌های یک تا پنج بیش از ۵۵ هزار و ۳۰۰ تن از فرهنگیان استان فارس صادر شده است.
زارعی گفت: فرهنگیان استان فارس می‌توانند با مراجعه به سامانه اینترنتی my.medu.ir وضعیت احکام و رتبه خود را مشاهده و چنانچه اعتراض داشته باشند ظرف مدت ۱۰ روز از تاریخ صدور احکام می‌توانند به رتبه صادره خود اعتراض کنند.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس ادامه داد: پس از بارگذاری مدارک توسط فرهنگیان در سامانه مربوطه و ارزیابی ارزیابان حرفه‌ای، چنانچه در اثر اعتراض همکار فرهنگی، رتبه وی تغییر کند احکام جدید صادر و حقوق وی با این احکام تغییر خواهد کرد.
وی تأکید کرد: تمام تلاش مجموعه وزارت و ادارات کل اموزش و پرورش بر این است که حقوق اسفندماه فرهنگیان بر اساس احکام جدید رتبه‌بندی واریز شود.
زارعی گفت: بیش از ۱۰۰ تن از کارکنان امور اداری و فناوری ادارات اموزش و پرورش سراسر استان به مدت دو هفته به صورت شبانه‌روزی و حتی ایام تعطیل در حال بررسی و صدور احکام جدید فرهنگیان استان هستند و امیدواریم احکام مابقی نیز حداکثر تا چند روز دیگر صادر شود.
معاون پژوهش، برنامه‌ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش فارس یادآور شد: ۱۱۷ نفر ارزیاب حرفه‌ای استان فارسی نیز در فرایند رتبه‌بندی مشغول فعالیت هستند.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ایکنا
مجله زندگی
ارسال نظر