درخواست جدید صندوق ذخیره فرهنگیان از اعضا

صندوق ذخیره فرهنگیان در فراخوان جدید خود، از فرهنگیان شاغل و بازنشستگان صندوق ذخیره فرهنگیان خواست که کد بورسی خود را ثبت کنند.
درخواست جدید صندوق ذخیره فرهنگیان از اعضا
کد خبر : ۱۶۱۶۹

صندوق ذخیره فرهنگیان از اعضای شاغل و بازنشسته خود خواست که نسبت به ثبت کد بورسی جهت تخصیص حق مالکانه اعضا که در قالب سهام بورسی انجام خواهد شد، اقدام کنند.

در فراخوان صندوق ذخیره فرهنگیان آمده است: در راستای تحقق یکی از خواسته‌های به‌حق فرهنگیان عضو موسسه در خصوص تخصیص ارزش مالکانه و با توجه به فراهم‌سازی بستر و زیرساخت‌های بورسی شدن هلدینگ‌ها و شرکت‌های تابعه موسسه و نهایی شدن مدل بورسی شدن شرکت‌ها، در گام نخست، در شش ماهه اول سال ۱۴۰۲، چند شرکت موسسه بورسی می‌شوند.

در نخستین گام در اردیبهشت ماه، سهام اولین شرکت بورسی به فرهنگیان عضو موسسه عرضه می‌شود.

با عنایت به اهتمام جدی مدیران موسسه مبنی برتسریع درتخصیص حق مالکانه اعضاء «در قالب سهام بورسی» که لازمه آن ثبت کد بورسی اعضاء در پنل کاربری سامانه صورت وضعیت اعضا می‌باشد، شایسته است اعضای شاغل و بازنشسته موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان در اسرع وقت نسبت به دریافت کد بورسی طبق فایل راهنما و ثبت کد بورسی دریافتی در پنل مشخصات کاربری به آدرس  https://mb.szf.ir اقدام کنند.

اعضای موسسه برای آمادگی دریافت ارزش مالکانه در قالب سهام در بورس ضروری است اطلاعات بورسی خود را در سامانه صورت وضعیت خود در سایت موسسه وارد کنند.

به آن دسته از اعضای موسسه که کد بورسی ندارند توصیه می‌شود در اسرع وقت کد بورسی خود را از یکی از کارگزاری‌های معتبر دریافت و پس از احراز هویت در سامانه سجام، کد بورسی دریافتی را در سامانه موسسه صندوق ذخیره فرهنگیان ثبت کنند.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، اعضای صندوق ذخیره فرهنگیان شاغل و بازنشسته شده‌اند، می‌توانند از طریق وب‌سایت موسسه به آدرس https://www.szf.ir قسمت مشاهده صورت وضعیت یا به طور مستقیم از آدرس https://mb.szf.ir وارد سامانه صورت وضعیت اعضا شده و در بخش مشخصات پرسنلی، کد بورسی و شماره همراه خود را وارد کنند.

منبع :
عرشه
مجله زندگی
ارسال نظر