بیماری جدی که علائم بر روی صورت دیده می شود

تقریباً هر بیماری علامت خود را دارد. به عنوان مثال ، چهره می تواند چیزهای زیادی در مورد وضعیت سلامتی به شما بگوید.بنابراین ، اگر پوست رنگ زردی به خود گرفته است ، این ممکن است نشان دهنده بیماری کبد و در صورت رنگ مایل به خاکستری نشانه بیماری قلب باشد. رنگ پریدگی مایل به آبی نشانگر کم خونی یا بیماری ریوی است. سایه مومی نشانه بیماری سل است.
بیماری جدی که علائم بر روی صورت دیده می شود
کد خبر : ۶۵۲۴

آکنه نیز دقیقاً نشاندهنده بیماری است. آکنه روی پیشانی ممکن است نشان دهنده مشکلات روده کوچک ، روی گونه ها، مشکلات روده بزرگ باشد. اگر بثورات بر روی شقیقه ها ظاهر می شود - این مشکل کیسه صفرا است ، و ناحیه مشکل موجود در چانه فرصتی برای مشورت با متخصص زنان یا غدد داخلی است.

 

افتادگی زودرس پوست در بیماری های متابولیسم و ​​دستگاه گوارش رخ می دهد. در چین و چروک های بینی گفته می شود، روده بزرگ رنج می برد. چین و چروک های کوچک بین ابروها گزارش می دهد که کبد بیش از حد بارگیری شده است ، به خصوص در ترکیب با دایره های تیره زیر چشم . پف کردن عمومی صورت ، مشکلات جدی قلب را به همراه دارد.

چشم ها می توانند چیزهای زیادی را بگویند. رگه های قرمز در اسکلرا نشانه ای از خستگی عصبی است و زردی پوست اسکلرا کبد بیمار را گزارش می کند. بیماری های مثانه یا پروستات توسط ناحیه اطراف چشم نشان داده شده است که رنگ صورتی کم رنگ دارد.

دایره سفید اطراف عنبیه حاکی از وجود نمک زیاد است و اگر حلقه به شدت بیرون زده باشد ، این نشان دهنده شکنندگی و دژنراسیون مفاصل ، آرتروز است. نقاط قهوه ای رنگ روی عنبیه نشان می دهد که روده ها به خوبی آهن را جذب نمی کنند. کیسه های زیر چشم ، دایره های تیره زیر چشم می توانند به معنای کلیه های بیمار یا مثانه باشند.

تورم پلک فوقانی یکی از علائم خارجی اسکلروز مغزی است. پلک های پایین متورم نشان دهنده اختلال در عملکرد کلیه است.

 

مجله زندگی
ارسال نظر