خبر خوب برای معلمان: صدور حکم ۷۱۵ هزار معلم

صادق ستاری فرد از صدور حکم رتبه‌بندی ۷۱۵ هزار معلم برای دریافت «مزایای رتبه آموزشیار معلم» خبر داد و گفت: امور اداری مناطق و شهرستان‌های آموزش و پرورش تا ساعت ۱۸ امروز فرصت دارند نسبت به صدور حکم مذکور برای افراد باقی‌مانده اقدام کنند
خبر خوب برای معلمان:  صدور حکم ۷۱۵ هزار معلم
کد خبر : ۶۷۵۱

با بیان اینکه امور اداری مناطق و شهرستان‌های آموزش و پرورش تا ساعت ۱۸ امروز فرصت دارند نسبت به صدور حکم رتبه‌بندی معلمان جهت دریافت «مزایای رتبه آموزشیار معلم» اقدام کنند.

 

او افزود: قرار است در این مرحله و برای آبان ماه، حکم آموزشیار معلم را برای همه معلمان صادر کنیم. بعد از صدور این احکام یعنی بلافاصله از فردا صبح، صدور احکام قطعی را آغاز می‌کنیم.

 

سرپرست معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام اینکه تا ساعت ۱۴ و ۱۰ دقیقه امروز حکم آموزشیار معلم برای ۷۱۵ هزار نفر و حکم ترمیم حقوق برای ۹۰۰ هزار نفر از پرسنل صادر شده است اظهار کرد: هر دو افزایش، با همراهی و همکاری سازمان برنامه و بودجه در همین ماه پرداخت می‌شود.

ستاری‌فرد تاکید کرد: امور اداری مناطق حتماً تا ساعت ۱۸ امروز نسبت به باقی مانده صدور احکام و ترمیم حقوق اقدام کنند. امروز صدور احکام بسته و برای خزانه ارسال می‌شود تا با همکاری سازمان برنامه و بودجه در این ماه هم ترمیم حقوق و هم مزایای آموزشیار معلم برای مشمولان پرداخت شود.

او همچنین از تلاش‌های شبانه‌روزی همکارانش در روزهای اخیر برای صدور احکام معلمان قدردانی کرد.

 

منبع :
ساناپرس
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
نا شناس
ارسالی در
سلام من چن سال اداری بودم ولی از اول مهر ۱۴۰۰ آموزشی شدم ولی حکم برا من زده نمیشه هر کاری همکاران کردن خطا میزنه. میشه بگید مشکل چیه؟؟؟