شکایت دختر جوان از مشتری فروشگاهش که به زور به او تجاوز کرده بود !

دختر جوان که فروشنده وسایل تزیینی داخل خودروست مدعی شده از سوی یکی از مشتری هایش به تله شیطان افتاده و مورد آزار قرار گرفته است.
شکایت دختر جوان از مشتری فروشگاهش که به زور به او تجاوز کرده بود !
کد خبر : ۱۰۷۲۴

رسیدگی به این پرونده با شکایت دختر ۳۲ ساله ای به نام پرنیان آغاز شد . وی که به پلیس آگاهی رفته بود گفت: من سالهاست فروشنده وسایل تزیینی داخل خودرو هستم و در فروشگاهم لوازم براق کننده لاستیک و وسایل تزیینی داخل خودرو می‌فروشم.

آخرین بار پسر جوانی به نام کیوان به مغازه آمد و از من خرید کرد. چون تعدادی از سفارش ها را در مغازه نداشتم قرار شد تا چند روز بعد سفارش ها را مقابل خانه اش در شمال تهران ببرم و آنها را تحویل دهم. اما وقتی برای تحویل وسایل مقابل خانه مجردی کیوان رفته بودم، او به زور مرا به داخل خانه اش کشاند و مرا آزار داد.

وی ادامه داد: من تلاش کردم از دست او فرار کنم اما نشد. او تهدیدم کرد در این باره با کسی حرفی نزنم وگرنه آبرویم را می برد.

به دنبال شکایت دختر جوان وی به پزشکی قانونی معرفی شد و کارشناسان آزار و اذیت وی را تایید کردند .

به این ترتیب متهم پرونده که پسر ۳۹ ساله بود در خانه ویلایی اش در شمال تهران ردیابی و بازداشت شد و در شعبه هشتم دادگاه کیفری تهران پایه میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای جلسه پرنیان برای کیوان اشد مجازات خواست و گفت: این پسر زندگی مرا تباه کرد. من از او شاکی هستم.

وقتی متهم در جایگاه ویژه ایستاد گفت: من قبلا چند بار به فروشگاه پرنیان رفته بودم و وسایل خریده بودم. ما از قبل یکدیگر را می شناختیم. آخرین بار به فروشگاه او رفتم و وسایل داخل خودرو سفارش دادم. اما او آنها را در مغازه اش نداشت .به همین خاطر خودش بعد از تهیه، آنها را مقابل خانه ام آورد. من از او دعوت کردم تا به داخل خانه بیاید. او با میل خودش به خانه مان آمد. من از او پذیرایی کردم و سپس با میل خودش با او رابطه برقرار کردم. هیچ اجباری در کار نبود و او به دروغ چه شکایتی را علیه من مطرح کرده است. من اتهام آزار و اذیت او را قبول ندارم .

در این میان پرنیان به ادعای پسرجوان اعتراض کرد و او را گناهکار خواند.

بنا بر این گزارش؛ در پایان جلسه قضات وارد شور شدند تا رای صادر کنند.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
رکنا
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
احمد
ارسالی در
عجب
رضا
ارسالی در
زن، زندگی، آزادی
ناشناس
ارسالی در
اش هدیه را میخورن..
عبدالله
ارسالی در
دختر۳۲ ساله وپسر۳۹ ساله بابا اینها الان باید پدربزگ مادربزرگ باشند نه پسر ودختر