مردی که سر زنش را برید و با خوشحالی به نمایش گذاشت!/ حکم نهایی صادر شد

ساعت ۱۵ بعد از ظهر شنبه ۱۶ بهمن ماه سال 1400، مرد جوانی جلوی چشمان وحشت‌زده مردم سر زنش را در میدان کسایی خشیار اهواز با خوشحالی به نمایش گذاشت و فرار کرد
مردی که سر زنش را برید و با خوشحالی به نمایش گذاشت!/ حکم نهایی صادر شد
کد خبر : ۱۱۵۶۴

ساعت ۱۵ بعد از ظهر شنبه ۱۶ بهمن ماه سال 1400، مرد جوانی جلوی چشمان وحشت‌زده مردم سر زنش را در میدان کسایی خشیار اهواز با خوشحالی به نمایش گذاشت و فرار کرد.
ماموران پلیس در صحنه جنایت با جسد دختر ۱۷ ساله‌ای مواجه شدند که داخل یک خانه سرش از بدن جدا شده و جسد وی در مکان دیگری رها شده بود.
تحقیقات بیشتر نشان داد، دختر جوان پس از فرار به ترکیه از سوی همسرش به ایران بازگردانده شده و به دست همسر و برادر شوهرش که هر ۲ پسر عموی او بودند به قتل رسیده است.
«مسعود ستایشی» سخنگوی قوه قضاییه در خصوص پرونده قتل زن اهوازی گفت: اولیای دم متوفی گذشت کردند؛ جنبه عمومی این قضیه متهم ردیف اول به تحمل هفت سال و نیم تحمل حبس محکوم شده است.
سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به سوالی درباره حکم صادره در پرونده زنی که سال گذشته در اهواز به دست همسرش به قتل رسید، گفت: «سجاد حیدرنوا» متهم ردیف اول پرونده به اتهامات مباشرت در قتل عمدی و ایراد ضرب و جرح عمدی و اخلال در نظم عمومی و آقای دیگر به نام «حیدر حیدرنوا» متهم دوم به اتهام معاونت در قتل عمدی محکوم شده اند.
سخنگوی قوه قضاییه افزود: اولیای دم متوفی یا مقتوله اعلام گذشت کردند و با توجه به قابل گذشت بودن این قسمت از اتهام در موردی که واجد جنبه خصوصی این پرونده است، منتهی به صدور قرار موقوفی تعقیب شده است اما جنبه عمومی جرم باقی است و بر این اساس از لحاظ جنبه عمومی جرم متهم ردیف اول از حیث مباشرت در قتل عمدی به تحمل هفت سال و نیم حبس تعزیری و از حیث جنبه عمومی ایراد ضرب و جرح عمدی به هشت ماه حبس محکوم شده است.
او افزود: رای قطعی است و قطعیت یافته است. متهم ردیف دوم نیز به ۴۵ ماه حبس تعزیری از باب معاونت در قتل عمدی محکوم شده است. متهمان در زندان هستند.

مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد
ارسالی در
خسته نباشید عفو بدید آزادشون کنین سنگین ترید
هموطن
ارسالی در
قانون جنگل برتر و عادلانه تره !