سرقت عجیب در بندرعباس/سارقان جانشان را بر سر نفت دزدی دادند!

دادستان بندرعباس از مرگ ۲ نفر هنگام سرقت سوخت از خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی بندرعباس خبر داد.
سرقت عجیب در بندرعباس/سارقان جانشان را بر سر نفت دزدی دادند!
کد خبر : ۲۰۲۲

علیرضا احمدی‌منش دادستان بندرعباس گفت: ۲ نفر هنگام سرقت سوخت از خط لوله انتقال فرآورده‌های نفتی بندرعباس در محدوده آبگرم گِنو جان باختند.

او افزود: این افراد پس از اتمام عملیات حفاری و اتصال انشعاب، عملیات برداشت غیرمجاز و سرقت سوخت را آغاز می کردند اما (در آخرین سرقت) به دلیل جمع شدن حجم زیاد گاز در تونل نتوانستند کار خود را به اتمام برسانند و دو نفر از عوامل قاچاقچیان در این حادثه جان خود را از دست دادند.

احمدی‌منش با اشاره به  کشف  ۱۸۱ رأس گوسفند در محل مورد نظر  ادامه داد: با بررسی‌های دقیق‌تر مشخص شد قاچاقچیان سوخت در محدوده آبگرم گنو در پوشش محل نگهداری دام اقدام به حفر تونلی به طول ۸۰ متر و عمق حدود پنج متر کرده‌اند.

به گفته این مقام قضایی، سارقان پس از رسیدن به مسیر اصلی انتقال فرآورده‌های نفتی بندرعباس و ایجاد حفره در لوله، از طریق انشعابی به طول ۸۰۰ متر، سوخت های مسروقه را به محل بارانداز منتقل می‌کردند.

او یادآور شد: هشت نفر در این رابطه به اتهام اخلال در تأسیسات عمومی دستگیر شده اند که با صدور قرار تأمین کیفری برای تکمیل روند تحقیقات و سیر مراحل قانونی در بازداشت هستند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان هرمزگان گفت: به منظور بررسی ابعاد مختلف موضوع و شناسایی و دستگیری عوامل پشت پرده، دستورات لازم برای پلیس آگاهی بندرعباس صادر شده ‌که نتایج آن پس از تکمیل روند تحقیقات اطلاع‌رسانی خواهد شد.

 

منبع :
ایرنا
مجله زندگی
ارسال نظر