راز مثلث برمودا فاش شد/از اول هم راضی در کار نبود!

یک دانشمند با سرپیچی از ۷۰ سال حدس و گمان‌های پی‌درپی، جرأت کرده است اعلام کند که معمای مثلث برمودا حل شده است؛ با این ادعا که در وهله اول هیچ رازی وجود نداشته است.
راز مثلث برمودا فاش شد/از اول هم راضی در کار نبود!
کد خبر : ۲۴۱۱

کارل کروزلنیکی اصرار دارد که دلیل ناپدید شدن بسیاری از کشتی‌ها و هواپیما‌ها بدون هیچ اثری در منطقه بین برمودا، فلوریدا و پورتوریکو، ربطی به بیگانگان یا پرتو‌های انرژی از شهر گمشده آتلانتیس ندارد.

درعوض، دانشمند استرالیایی افشا کرد، تعداد بالای ناپدید شدن‌ها ناشی از خطای ساده انسانی به اضافه آب و هوای بد است.

مثلث برمودا

کروزلنیکی در این خصوص گفت: نه تنها مثلث برمودا معروف به «دریای هودو»، «مثلث شیطان»، «برزخ گمشده‌ها» و دیگر عناوین خوش تیتر یک مساحت بزرگ، ۷۰۰۰۰۰ کیلومتر مربع را پوشش می‌دهد بلکه ۲۷۰۰۰۰ مایل مربع از اقیانوس را نیز شامل می‌شود. 

وی در ادامه گفت: برمودا نزدیک خطوط شلوغ ترافیکی و قاره آمریکا است و زمانی که تعداد ناپدید شدن‌ها را با تعداد زیادی کشتی‌ها و هواپیما‌های عبوری از مثلث برمودا مقایسه می‌کنید، متوجه می‌شوید که اصلاً هیچ چیز غیرعادی در این منطقه وجود ندارد. 

او گفت: طبق گزارش لویدز لندن و گارد ساحلی ایالات متحده، تعداد افرادی که در مثلث برمودا مفقود شده‌اند، بر اساس درصد بسیار طبیعی است و با سایر نقاط دنیا در شرایط مشابهی قرار دارد. 

کروزلنیکی از دست رفتن پرواز ۱۹ را آغاز کننده داستان مثلث برمودا عنوان کرد؛ حادثه‌ای که به راحتی با شواهد علمی قابل توجیه است.

 

 

مجله زندگی
ارسال نظر