رد موضوع تجاوز در مورد فرد مبتلا به اتیسم/پلیس توضیح داد

رییس پلیس آگاهی پایتخت با بیان جزئیاتی بیشتر از پرونده آزار و اذیت یک فرد مبتلا به اتیسم گفت که با تحقیقات صورت‌گرفته، مشخص شده که در این پرونده تجاوزی صورت نگرفته است.
رد موضوع تجاوز در مورد فرد مبتلا به اتیسم/پلیس توضیح داد
کد خبر : ۲۵۱۷

روز یکشنبه ۲۰ شهریورماه سعیده صالح‌ غفاری مدیرعامل انجمن اتیسم ایران از ربایش و آزار و اذیت یک بیمار مبتلا به اتیسم خبر داد و گفت که فردی ۲۱ ساله روز ۱۲ شهریورماه ربوده شده، فردای آن روز با آثار ضرب‌وشتم در بیمارستان پیدا شده است.

پس از آن سردار حسین رحیمی، رییس پلیس تهران بزرگ نیز به موضوع واکنش نشان داد و با اشاره به پیگیری پلیس درباره این پرونده گفت که پلیس قطعا با متخلفان پرونده فرد مبتلا به اتیسم برخورد می‌کند. رحیمی با اعلام خبر رسیدگی پلیس به پرونده این فرد مبتلا به اتیسم گفته بود: پرونده این فرد که مبتلا به اوتیسم بوده و مورد آزار قرار گرفته است، بلافاصله پس از گزارش در دستور کار پلیس قرار گرفت و پلیس فتا و پلیس آگاهی به‌ویژه پلیس آگاهی کار خود را برای رسیدگی به این پرونده به طور ویژه آغاز کرده‌اند.

رد موضوع تجاوز در مورد فرد مبتلا به اتیسم

در تازه‌ترین پیگیری‌ها از این پرونده؛ رییس پلیس آگاهی پایتخت جزئیات بیشتری از این پرونده را اعلام کرد. او با اشاره به پیگیری پلیس درباره پرونده آزار و اذیت یک فرد مبتلا به اتیسم، موضوع تجاوز به این فرد را نیز رد کرده است. سرهنگ علی ولی‌پور گودرزی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به پرونده آزار و اذیت یک فرد مبتلا به اتیسم که در روزهای اخیر اتفاق افتاده اظهارکرد: از لحظه اولی که این موضوع به پلیس اعلام شد همکاران من در صحنه حاضر شدند و برای شناسایی فرد موتورسوار و رسیدگی به پرونده وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: همچنین با مراجعه پلیس به بیمارستان و پیگیری موضوع و انجام تحقیقات مشخص شد که بحث تجاوز منتفی است. همچنین با استعلامی که پلیس از پزشکی قانونی گرفته است، مشخص شده که تجاوزی اتفاق نیفتاده و اگر آثاری روی بدن وی دیده می‌شود به علت برخورد به تخت بوده است.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ در ادامه گفت: همچنان پیگیری توسط پلیس در جریان است تا مشخص شود که چرا این فرد رها شده و فردی که اقدام به این کار کرده، چه کسی بوده است. هنوز پرسش‌های زیادی در ارتباط با صحت و سقم پرونده وجود دارد اما با اطلاعات دریافت شده از دادسرای جنایی مشخص شده که موضوع تجاوز منتفی است. حتی نماینده انجمن اتیسم هم اعلام کرده که اگر اظهاراتی از جانب وی درباره این موضوع منتشر شود درباره آن اعلام شکایت خواهد کرد.

 

مجله زندگی
ارسال نظر