فرار ۵۱ میلیاردی مالیاتی/متهم به دام افتاد

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین از کشف فرار مالیاتی به ارزش ۵۱میلیاردریال و دستگیری یک متهم در این خصوص خبر داد.
فرار ۵۱ میلیاردی مالیاتی/متهم به دام افتاد
کد خبر : ۲۵۹۲

 سرهنگ مهدی حاجیان‌راد، رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای مقابله با جرائم اقتصادی و شناسایی شرکت‌های صوری و کاغذی به منظور کشف جرم فرار مالیاتی و در پی تعاملات صورت‌گرفته با سازمان امور مالیاتی و کسب اخبار و اطلاعات از منابع خبری مبنی بر اینکه شرکتی به نام پارسیان‌گستر نسیم صنعت اقدام به کتمان فعالیت اقتصادی به منظور فرار مالیاتی می‌کند لذا مراتب در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین قرار گرفت.

او افزود: مأموران با شناسایی و تحقیقات تکمیلی دریافتند که شرکت مذکور اقدام به کتمان فعالیت اقتصادی به قصد فرار از پرداخت مالیات (مالیات بر ارزش افزوده) می‌کند.

سرهنگ حاجیان راد با بیان اینکه کارشناسان اداره مالیات، مقدار فرار مالیاتی شرکت مذکور را مبلغ ۵۱میلیارد ریال اعلام کردند، ادامه داد: در این رابطه مدیرعامل شرکت، دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان قزوین در پایان از شهروندان خواست، درصورت مشاهده هرگونه فعالیت غیرمجاز در قالب جرائم اقتصادی، احتکار کالا و یا تهیه و توزیع کالاهای قاچاق توسط افراد سودجو، موضوع را از طریق شماره تلفن۱۱۰ به پلیس گزارش دهند تا نسبت به شناسایی و دستگیری متخلفان اقدام شود.

 

 

 

مجله زندگی
ارسال نظر