فرمانده هنگ مالک اشتر حشدالشعبی در نزدیکی مرز ایران کشته شد

«نفت خانه» در استان دیالی عراق و در فاصله ای تقریبا ۲۵ کیلومتری با مرز ایران جایی است که امروز شاهد شهادت یکی از فرماندهان حشدالشعبی در ماموریت مبارزه با گروه تروریستی داعش بود.
فرمانده هنگ مالک اشتر حشدالشعبی در نزدیکی مرز ایران کشته شد
کد خبر : ۶۵۵۰

«احمد مگصد» فرمانده هنگ «مالک الااشتر» تیپ «علی الاکبر» لشگر ۱۱ حشدالشعبی در جریان عملیات پاکسازی استان دیالی عراق از تروریست ها در اثر انفجار بمب کنارجاده ای به شهادت رسید و ۴ تن از همرزمان او مجروح شدند.

احمد مگصد بنا به اظهار برخی منابع عراقی، داور فوتبال نیز بود و هیات حشدالشعبی در پیامی، این ضایعه را به مردم عراق تسلیت گفت.

فرماندهی عملیات دیالی الحشد الشعبی عراق، امروز اعلام کرد که عملیات گشت و پاکسازی گسترده ای در این استان در ۵ محور برای پیگرد عناصر گروه تروریستی داعش آغاز کرده است؛ عملیاتی که نقطه تمرکز آن در رشته کوه «جبال حمرین» واقع در شمال شرق ناحیه «العظیم» است.

برخی گزارش ها حاکی است که «علی کریم الحسناوی» معاون فرمانده عملیات «الفرات الاوسط» حشدالشعبی و معاون تیپ علی الاکبر نیز در کنار چند تن از رزمندگان مبارزه با تروریسم در این انفجار زخمی شده اند.

پیشتر، ایرنا در گزارش هایی تفصیلی به تحرکات گروه تروریستی داعش و هدف قرار دادن دوربین های حرارتی در نزدیکی مرزهای غربی ایران به ویژه مناطقی مانند نفت خانه پرداخته بود.

 

مجله زندگی
ارسال نظر