جزئیات جدید از درگذشت دختر دانشجوی تبریزی + فیلم

دادستان مرکز استان آذربایجان شرقی جزئیات پرونده فوت دختر دانشجوی پزشکی در تبریز را تشریح کرد.
جزئیات جدید از درگذشت دختر دانشجوی تبریزی + فیلم
کد خبر : ۶۶۰۳

بابک محبوب علیلو با اشاره به اقدامات صورت گرفته از سوی دادستانی آذربایجان شرقی در پرونده فوت آیلار حقی بیان کرد: به محض اطلاع از وقوع حادثه، دستورات ویژه‌ای برای بررسی علل و عوامل و همچنین مسببین احتمالی آن از سوی دادستانی عمومی و انقلاب تبریز صادر شد و ضابطان دادگستری، تحقیقات خود را آغاز کردند که در نهایت با استفاده از یافته‌های فنی و پلیسی توانستند سه نفر از افرادی را که به نوعی مرتبط با این حادثه بودند  شناسایی و دستگیر کنند.

علیلو بیان کرد: پس از دستگیری این سه نفر تحقیقات لازم از آنها صورت گرفت و در نهایت این افراد اعلام کردند که قبل از سقوط این خانم به گودبرداری ایجاد شده در مجاورت برج شهران، به همراه این خانم در منزل شخصی یکی از آنها حضور داشتند.

وی با بیان اینکه متوفی با این افراد هیچ نسبتی نداشته است، گفت: یکی از افراد دستگیر شده، خانم حقی را به قصد رساندن به منزلش سوار خودرو کرده و در نهایت او را نزدیکی برج شهران پیاده می‌کند. این خانم هنگام رد شدن از محل گودبرداری ایجاد شده پروژه برج شهران به داخل گودال می‌افتد.

انتقال آیلار حقی به بیمارستان

این مقام ارشد قضایی ادامه داد: بعد از مدتی نگهبان پروژه متوجه می‌شود سر و صدایی از داخل گودال به گوش می‌رسد و فردی به داخل گودال افتاده و ناله می‌کند. نگهبان ساختمان با اورژانس تماس می‌گیرد و آیلار حقی را به یکی از بیمارستان‌های تبریز منتقل می‌کنند.

با وجود تلاش‌هایی که کادر پزشکی بیمارستان انجام دادند متأسفانه این خانم فوت می‌کند. در حال حاضر پرونده حادثه در مرحله تحقیقات است و دستگاه قضایی با سرعت و جدیت و براساس مقررات به این پرونده رسیدگی و تصمیم شایسته قانونی را اتخاذ خواهد کرد.

دادستان تبریز تأکید کرد: زمانی که مرحومه، از پژو ۲۰۶ فرد مذکور پیاده می‌شود، هم نگهبان او را مشاهده کرده است و هم دوربین مدار بسته برج شهران تصاویر را ضبط کرده است. بررسی فیلم‌ دوربین‌های مداربسته نشان می‌دهد، این خانم زمانی که از خودرو خارج می‌شود تعادل ندارد و حتی به آیینه خودرو برخورد می‌کند.

منبع :
رکنا
مجله زندگی
ارسال نظر