دفن مخفیانه نوجوان گرگانی ، شایعه یا واقعیت ؟

خبرگزاری مهر، در گزارشی شایعه علت فوت یک نوجوان گرگانی که گفته شده در اعتراضات اخیر کشته شده را بررسی کرده است.
دفن مخفیانه نوجوان گرگانی ، شایعه یا واقعیت ؟
کد خبر : ۶۹۷۹

در توضیح این گزارش آمده: در این رسانه‌ها اعلام شد که فوت نوجوان گرگانی به نام «مهدی کابلی» بر اثر ضرب و جرح مأموران در جریان اعتراضات بوده و جسد وی هم در سکوت خبری دفن شده است.

* بنا به اظهارات پدر مهدی و همچنین اظهارات شاهدان و صورتجلسه اورژانس، فوت نامبرده به دلیل تصادف با موتورسیکلت در زیرگذر دخانیات گرگان اتفاق افتاده است.

* همچنین ترک نشین موتورسیکلت که دوست متوفی بوده در بیمارستان بستری بوده و تحت مداوا است و اعلام کرده که سرعت بالا و برخورد با گاردریل دخانیات به گلشهر عامل این حادثه بوده است.

* گفتنی است در محل زیرگذر دخانیات گرگان تا کنون هیچ تجمعی رخ نداده که مأموران بخواهند در آن منطقه با فردی درگیر شوند.

* معاون اجتماعی انتظامی گلستان هم در این خصوص گفت: موتورسیکلت با دو سرنشین (مهدی کابلی و دوست وی) از سمت ناهارخوران به سمت میدان ولیعصر در حال حرکت بوده که در حوالی گلشهر به دلیل سرعت بالا، به گاردریل برخورد می‌کند.

 

* سرهنگ علیرضا نصیری افزود: راننده و سرنشین به بیمارستان پنجم آذر منتقل شده اما به دلیل شدت جراحات راننده فوت می‌کند.

* وی بیان کرد: نفر دوم آسیب دیدگی داشته اما مشکل خاصی ندارد و تحت مداوا است.

* نصیری اضافه کرد: این اولین بار نیست که این شایعات مطرح می‌شود در هفته‌های گذشته برای «نوید بادپا» جوان گنبدی هم چنین اتفاقی افتاد.

* معاون اجتماعی انتظامی گلستان گفت: این فرد هم در سانحه‌ای فوت کرد و برخی رسانه‌ها آن را به اعتراضات ربط دادند در حالی که پدر وی به صراحت این ماجرا را تکذیب کرد و گفت که این حادثه ربطی به حوادث اخیر نداشته است.

 

منبع :
عرشه
مجله زندگی
ارسال نظر