شاسی بلند لاکچری ایرانی در بازار چند؟

لاماری ایما که به عنوان شاسی بلند جدید آرین پارس موتور شناخته می‌شود به مشتریان تحویل داده شد؛ اما مالکان برای لاماری ایما در بازار ایران چه قیمتی را در نظر گرفتند؟
شاسی بلند لاکچری ایرانی در بازار چند؟
کد خبر : ۲۳۱۶

 لاماری ایما که به عنوان شاسی بلند جدید آرین پارس موتور برای بازار ایران محسوب می‌شود مدتی قبل به بازار عرضه شد و به تازگی نیز شرکت آرین پارس موتور نخستین سری از آن را به مشتریان تحویل داد.

در حال حاضر قیمت کارخانه‌ای این خودرو ۱ میلیارد و ۷۰ میلیون تومان اعلام شده، اما مالکان در بازار قیمت بیشتری را برای آن در نظر گرفتند. ضمن این که این خودرو قرار است طی روزهای آینده به بازار بورس نیز عرضه شود.

قیمت لاماری ایما در بازار آزاد

 

لاماری ایما

 

بررسی‌ها در بازار ایران حاکی از آن است که این خودرو با آپشن‌های رفاهی کمتری به بازار ایران عرضه شده و در حال حاضر نیز در بازار ایران حدود یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان قیمت دارد.

لاماری ایما

 

لاماری ایما به یک پیشرانه ۱.۵ لیتری توربوشارژ GDI میتسوبیشی مجهز شده که از استاندارد آلایندگی یورو ۵ نیز بهره می‌برد. این پیشرانه ۴ سیلندر خطی ۱۶ سوپاپ می‌تواند قدرتی برابر با ۱۹۵ اسب بخار و گشتاور ۲۸۵ نیوتن‌متر را به تولید برساند. قدرت تولید شده از این پیشرانه نیز توسط گیربکس ۷ سرعته دو کلاچه به چرخ‌ها منتقل می‌شود.

لاماری ایما

 

طبق کاتالوگ، از تجهیزات ایمنی این خودرو می‌توان به کیسه هوای سرنشینان جلو، جانبی و پرده‌ای، سیستم کنترل حرکت خودرو در سرپایینی، کمربند سه نقطه‌ای مجهز به پیش‌کشنده، سیستم کنترل حرکت خودرو در سربالایی، ترمز پارک برقی، سیستم ترمز کمکی الکترونیکی، اتصال صندلی کودک ISOFIX، سیستم کنترل کشش خودکار، سیستم ترمز ضد قفل، سیستم ضد سرقت الکترونیکی، سیستم الکترونیکی توزیع نیروی ترمز و فرمان برقی EPS چند حالته اشاره کرد.

لاماری ایما

 

طبق کاتالوگ، این خودرو از امکانات رفاهی متعددی چون صندلی برقی راننده قابل تنظیم در ۶ جهت به همراه تنظیم گودی کمر، قابلیت تنظیم ارتفاع نور چراغ‌های جلو در سیستم مولتی مدیا، آینه‌های جانبی برقی به همراه چراغ خوش‌آمدگویی و گرمکن، نمایشگر لمسی ۱۰.۲۵ اینچی دارای پورت USB، سیستم مولتی مدیا با قابلیت اتصال به بلوتوث و صفحه‌کیلومتر تمام دیجیتالی ۱۰.۲۵ اینچی بهره می‌برد.

لاماری ایما

 

 

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر