کنایه تند مجری سابق تلویزیون ؛ ۴ ماه سخت بر من گذشت اما آدم‌های دورمو بهتر شناختم !

مجتبی پوربخش مجری ممنوع التصویر تلویزیون با انتشار یک متن جنجال برانگیز در صفحه شخصی اش تلویحا به همکاران سابق اش کنایه تندی زده است.
کنایه تند مجری سابق تلویزیون ؛ ۴  ماه سخت بر من گذشت اما آدم‌های دورمو بهتر شناختم !
کد خبر : ۱۱۲۴۷

مجتبی پوربخش مجری برکنار شده شبکه ورزش در روزهای اخیر مطالب عجیب و پر سر و صدایی را در صفحه شخصی اش منتشر کرده است.

این در حالی ست که این گزارشگر و تهیه کننده سابق تلویزیون با انتشار هر توییتی به این اشاره دارد که درحال سپری کردن روزهای سختی است.

پوربخش هنوز مستقیما اعلام نکرده که معنای او از کلمات روزهای سخت دقیقا به چیزی اشاره دارد.

اما می توان مطالب جنجالی او را به این معنا دانست که روند درمان بیماری و هزینه های گزاف اش او را کلافه کرده است.

همچنین برکناری او از تلویزیون و شغلی که سال ها با پشتکار و علاقه او را به چهره ای مطرح در رسانه های ورزشی بدل کرده بود باعث ناراحتی شدید او شده است.

طعنه آتشین مجری اخراجی تلویزیون به همکاران سابق اش!

در همین رابطه این مجری باسابقه با منتشر کردن یادداشت عجیب و معناداری به طور تلویحی به همکاران و دوستان سابق اش کنایه تندی زده است.

او در متن پر مفهومی نوشته است: تو روزهای سخت همیشه اولین کسی بودم که تا پای جون پشتشون میموندم. اما اونها تو روزهای سخت من دنبال خوشیهای خودشونن.

اعتراف مجری اخراجی تلویزیون به وضعیت دردناک اش در 4 ماه اخیر

مجتبی پور بخش مجری برکنار شده شبکه ورزش که مدتی بود از شبکه های اجتماعی فاصله گرفته بود، این روزها با افشاگری های عجیبی به فضای مجازی باز گشته است.

اما با این حال پیام های منتشر شده از سوی این مجری باسابقه تلویزیون به این اشاره دارد که او در حال سپری کردن شرایط سخت و عجیبی است.

البته این در حالی ست که در چند ماه گذشته مواجه او با دو رخداد مهم زندگی اش یعنی ممنوع التصویری و همچنین بیماری اش تبعات زیادی را برای او به همراه داشته است.

با این وجود این گزارشگر و تهیه کننده اسبق شبکه ورزش به تازگی با منتشر کردن تصویری از خودش، به واقعیت تلخ زندگی اش در ماه های اخیر اعتراف کرده است.

مجتبی پور بخش در این یادداشت معنادار و کنایه آمیز خطاب به مخاطبین اش اینگونه نوشته است: 4 ماه سخت بر من گذشت، اما درسهای بزرگی برام داشت. کمترینش این بود که آدم های دورمو بهتر شناختم.

 

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
وقت صبح
مجله زندگی
ارسال نظر