متقاضی خرید آپارتمان در شرق تهران هستید؟ جدول قیمت‌ها را ببینید

در گزارش زیر به بررسی قیمت و مشخصات آپارتمان‌های ۶۰ متری شرق تهران خواهیم‌ پرداخت.
متقاضی خرید آپارتمان در شرق تهران هستید؟ جدول قیمت‌ها را ببینید
کد خبر : ۱۶۴۲

مناطق شرق تهران از مناطق مشهور پایتخت به شمار می‌روند و متقاضی‌های زیادی برای خرید خانه و ملک در این مناطق وجود دارد. از آنجایی که این منطقه دسترسی خوبی به ناوگان حمل‌ و نقل عمومی‌ دارد و از مکان‌های تفریحی و تجاری زیادی برخوردار است، طبیعی است که خانه های این منطقه پرطرفدار باشند. در این گزارش به بررسی خانه‌های ۶۰ متری شرق تهران پرداخته‌ایم.

اگر قصد سرمایه‌گذاری در شرق تهران را دارید، می‌توانید واحدی ۱۶ ساله با متراژ ۵۵ متر و ۱ اتاق خواب را با سرمایه‌ای معادل ۱ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان خریداری کنید.

قابل توجه خریداران ملک / با ۲ میلیارد تومان این خانه‌ها را در تهران بخر + جدول قیمت

برای خرید واحدی ۲۵ ساله در نارمک با متراژ ۵۷ متر و ۱ اتاق خواب، به بودجه‌ای بالغ‌بر ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان احتیاج دارید. و با بودجه‌ای معادل ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان می‌توانید واحدی ۱۵ ساله در همین محله با متراژ ۵۹ متر و ۲ اتاق خواب را خریداری کنید.

آپارتمانی ۶۰ متری در مجیدیه که ۵ سال از ساخت آن گذشته باشد و ۲ اتاق خواب داشته باشد، ارزشی معادل ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان دارد.

اگر قصد خرید واحد آپارتمانی ۶ ساله در تهرانپارس‌شرقی را دارید، لازم است برای خرید واحدی ۵۵ متری که ۱ اتاق خواب داشته باشد مبلغی بالغ‌بر ۳ میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان پرداخت کنید.

آپارتمانی ۵۸ متری در پیروزی با توجه به اینکه ۹ سال از ساخت آن می‌گذرد و یک خوابه است در روز های گذشته معادل ۲ میلیارد و ۲۶۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. همچنین واحدی ۱۱ ساله در همین منطقه با متراژ ۵۹ متر و ۲ اتاق خواب، قیمتی حدود ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان دارد.

واحدی در تهران‌نو که ۱۷ سال از ساخت آن گذشته باشد با متراژ ۵۷ متر و ۱ اتاق خواب، ارزشی معادل ۲ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان دارد.

توجه داشته‌باشید این ارقام براساس واحدهایی است که در تهران به فروش گذاشته شده و قطعا به طور دقیق قیمت مسکن در محله‌های یاد شده را تبیین نمی‌کند. قیمت مسکن در هرمنطقه مطابق با سن بنا، امکانات واحد، کوچه و خیابان، شرایط مالک و فروشنده و... متفاوت خواهد بود.

قابل توجه خریداران ملک / با ۲ میلیارد تومان این خانه‌ها را در تهران بخر + جدول قیمت

 

 

 

 

 

مجله زندگی
ارسال نظر