امیدنورافکن و شش و بش حضورش در پرسپولیس !

امید نورافکن در فضای مجازی از سوی هواداران سپاهان برای تمدید قرارداد تحت فشار است و از طرفی هواداران پرسپولیس هم خواهان حضورش در این تیم هستند.
امیدنورافکن و شش و بش حضورش در پرسپولیس !
کد خبر : ۱۱۷۲۵

یحیی گل‌محمدی یک‌سالی است که به‌دنبال جذب امید نورافکن است، اما این انتقال تا زمانی که این بازیکن تحت قرارداد باشگاه سپاهان است ممکن نخواهد بود. اما نورافکن فقط ۶ ماه دیگر با سپاهان قرارداد دارد و گفته می‌شود تمایلی هم برای تمدید قرارداد ندارد.

او بارها پیشنهاد تمدید قراردادش را رد کرده است؛ چراکه از بودن در این باشگاه خوشحال نیست. او حتی عامل نرفتن به جام‌جهانی را هم بازی کردن در پست‌های مختلف در سپاهان می‌داند و به این خاطر به‌دنبال این است که در تیم جدیدی و در یک پست مشخص بازی کند.

در همین راستا، نورافکن به‌دنبال این است که در تابستان ترانسفر شود. او از طریق چند ایجنت پیگیر رفتنش به فوتبال اروپاست و یکی دو پیشنهاد هم دارد.

در واقع اگر نورافکن در تابستان نتواند لژیونر شود آن وقت اولویت او برای بازی در فوتبال ایران، پرسپولیس است. او این مساله را به گوش یحیی گل‌محمدی هم رسانده است. نورافکن در فضای مجازی از سوی هواداران سپاهان برای تمدید قرارداد تحت فشار است و از طرفی هواداران پرسپولیس هم خواهان حضورش در این تیم هستند.

 

مجله زندگی
ارسال نظر