هم برای ما و هم سپاهان بازی سختی است/ محکوم به برد در تمام بازی‌ها هستیم

معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در مورد تقلابل پرسپولیس با سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: طبیعتا کوتاهترین راه برای قهرمانی در جام حذفی همین مسابقات است. ضمن احترامی که به سپاهان قائلیم، غیر از این مسابقه برای قهرمانی محکوم به برد در تمام بازی‌ها هستیم.
هم برای ما و هم سپاهان بازی سختی است/ محکوم به برد در تمام بازی‌ها هستیم
کد خبر : ۱۱۹۵۸

محمد محمدی معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در مورد تقلابل پرسپولیس با سپاهان در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی جذابی باشد، هم سپاهان و هم پرسپولیس جزو تیم‌های مدعی در لیگ و جام حذفی هستند. با ین قرعه جذابیت‌های فوتبال بیشتر می‌شود و امیدوارم بازی خوبی باشد.
وی ادامه داد: طبیعتا کوتاهترین راه برای قهرمانی در جام حذفی همین مسابقات است. ضمن احترامی که به سپاهان قائلیم، غیر از این مسابقه برای قهرمانی محکوم به برد در تمام بازی‌ها هستیم.
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در مورد میزبان سپاهان در این مسابقه گفت: فرقی نمی‌کند، هم برای ما و هم سپاهان بازی سختی است. قسمت ما این است که با تیم‌های اصفهانی بازی کنیم.
وی در مورد جذب پریرا،‌ مهاجم برزیلی گفت: نامش را نمی‌دانم! با جدایی لوکادیا و اتفاقی که افتاد کادرفنی در پست مهاجم احساس نیاز کرده و در حال انجام کارهای جذب این بازیکن هستیم.
محمدی در مورد فسخ قرارداد سیامک نعمتی و اینکه مطالباتش بخشیده شود،‌ گفت: این کار هم در حال انجام است. ظرف چند روز آینده مشخص می‌شود.
معاون ورزشی باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه شکایت از لوکادیا به کجا رسید، عنوان کرد: بخش حقوقی و روابط بین الملل یک سری مستندات را آماده می‌کنند و به محض اینکه آماده شد این کار هم آغاز می‌شود.

منبع :
مشرق
مجله زندگی
ارسال نظر