آزیر قرمز در پرسپولیس به صدا درآمد

پرسپولیس بازی‌های نسبتا دشوار‌تری پیش رو دارد. صنعت نفت، هوادار، نفت مسجد سلیمان و تراکتور حریفان بعدی پرسپولیس محسوب می‌شوند که روی کاغذ سرخ‌ها بازی راحتی مقابل هوادار و تراکتور نخواهند داشت.
آزیر قرمز در پرسپولیس به صدا درآمد
کد خبر : ۱۲۷۵۸

 استقلال درهفته‌های آتی بازی‌های چالش برانگیزی ندارد و حتی اگر با همین ضرب آهنگ تاکتیکی هم مقابل تیم‌های نفت مسجد سلیمان، پیکان و نساجی قرار بگیرد به احتمال زیاد 9 امتیاز دیگر به اندوخته‌های خود خواهد افزود و تا قبل از بازی حساس مقابل گل گهر سیرجان 39 امتیازی خواهد شد.
پرسپولیس اما بازی‌های نسبتا دشوار‌تری پیش رو دارد. صنعت نفت، هوادار، نفت مسجد سلیمان و تراکتور حریفان بعدی پرسپولیس محسوب می‌شوند که روی کاغذ سرخ‌ها بازی راحتی مقابل هوادار و تراکتور نخواهند داشت.
با توجه به شرایط موجود و بن بست تاکتیکی که یحیی و شاگردان گرفتار آن شده‌اند، به نظر می‌رسد درهفته‌های آتی پرسپولیس جایگاه دومی خود را هم از دست خواهد داد وهیچ بعید نیست استقلال به جای این تیم دررتبه دوم قرار بگیرد.
البته بازی‌های سپاهان به عنوان صدرنشین و گل گهرسیرجان نیز تاثیرگذار است اما بدون شک پرسپولیس با این روند تاکتیکی ره به جایی نخواهد برد و به احتمال زیاد امتیازات بیشتری را از دست خواهد داد.
علاوه براین مسائل یحیی گل محمدی نیز با اظهارات خود موج منفی بزرگی را درپرسپولیس به وجود آورده و با ساختن دشمن فرضی علیه باشگاهش ذهن بازیکنان خود را به شدت درگیر این ماجرای ساختگی کرده است.

مجله زندگی
ارسال نظر