آیا استقلال به جدایی از رضاوند رضایت می‌دهد؟/شروط سخت برای فولاد خوزستان!

بازیکن تیم استقلال تهران خواستار جدایی از جمع آبی‌پوشان است اما مدیریت و کادر فنی برای رضایتنامه، شرایط سختی پیش روی او قرار داده‌اند.
آیا استقلال به جدایی از رضاوند رضایت می‌دهد؟/شروط سخت برای فولاد خوزستان!
کد خبر : ۱۳۶۲

  آرش رضاوند را می‌شود یکی از بازیکنانی قلمداد کرد که به اجبار در اردوی ترکیه حضور پیدا کرد و تمرینات سخت ریکاردو ساپینتو را پشت سر گذاشت، بازیکنی که نسبت به بازی در جمع نفرات ثابت استقلال امیدی ندارد و خواستار جدایی از این تیم است. این جدایی با مخالفت باشگاه و کادر فنی همراه شده است. باشگاه برای صدور رضایتنامه رضاوند شروط سختی را برای تیم فوتبال فولاد خوزستان اعلام کرده است.

رضاوند که نیم فصل نخست عملکرد ناامید کننده‌ای در جمع استقلالی‌ها داشت به صورت قرضی راهی فولاد خوزستان شد و چند گل حساس نیز برای این تیم به ثمر رساند. عملکرد وی در جمع شاگردان جواد نکونام موجب شد تا باشگاه فولاد خوزستان خواستار دائمی کردن قرارداد این بازیکن باشد. پیشنهاد دائمی کردن قرارداد رضاوند از سوی کادر فنی فولاد با مخالفت استقلالی‌ها مواجه شده  تا جایی که مدیران استقلال شروط سختی برای این انتقال در نظر گرفتند.

معاوضه رضاوند با بازیکنانی مانند علیرضا کوشکی و احسان پهلوان از مهمترین این شروط است که مورد موافقت باشگاه مسوولان خوزستانی قرار نگرفته است.

بازیکن استقلال تهران اکنون به صورت اجباری در اردوی تیم حضور دارد و با وجود نزدیک شدن به پایان فصل نقل و انتقالات  تیمی برای فصل آینده خود انتخاب نکرده و در استقلال نیز جایگاه مشخصی ندارد زیرا وی فصل گذشته با پیراهن شماره هفت به میدان رفت اما این پیراهن از وی گرفته شد و اکنون در اختیار پیمان بابایی است.

منبع :
ایرنا
مجله زندگی
ارسال نظر