لیگ برتر امسال برای سرمربی استقلالی خوش‌یمن نبود

لیگ برتر امسال بدون شک یکی از پر تنش ترین فصول فوتبال ایران بوده که تا هفته بیست و سوم با محرومیت ها و جریمه های مالی سنگین برای بسیاری از مربیان و بازیکنان همراه بوده است.
لیگ برتر امسال برای سرمربی استقلالی خوش‌یمن نبود
کد خبر : ۱۵۹۱۹

 یکی از سرمربیان لیگ برتری به علت پرونده باز خود از بازی های گذشته، به زودی با محرومیت سنگینی روبرو خواهند شد.

 لیگ برتر امسال بدون شک یکی از پر تنش ترین فصول فوتبال ایران بوده که تا هفته بیست و سوم با محرومیت ها و جریمه های مالی سنگین برای بسیاری از مربیان و بازیکنان همراه بوده که شاید به جرات بتوان گفت محرومیت سه جلسه ای ساپینتو که با جریمه مالی ۵۲۵ میلیون تومانی همراه بوده، سنگین ترین آنها بوده اما به نظر می‌رسد این پایان ماجرا نباشد و یکی دیگر از مربیان لیگ برتری هم از سوی کمیته انضباطی با محرومیت سنگین روبرو شود.

داستان از این قرار است که تیم حقوقی یکی از تیم های لیگ برتری از این سرمربی به کمیته های انضباطی و اخلاق شکایت کرده و اسناد و مدارکی را در اختیار رکن قضایی فدراسیون فوتبال قرار داده است.

 با توجه به اخباری که به کمبته انضباطی رسیده است و همچنین سبقه صدور رای علیه ریکاردو ساپینتو و موضع سفت و سخت کمیته انضباطی، صدور رای سنگین علیه این مربی لیگ برتری که سوژه امشب تاپ سکرت فوتبالی است، قطعی شده و فقط باید منتظر ماند تا میزان محرومیت و جریمه نقدی این سرمربی مشخص شود.

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر