چرا باید ناراحت باشم؟/تاج خوش‌شانس است!

میرشاد ماجدی بعد از پایان انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: نظر شخصی من ثبات مدیریت و ثبات مربی در تیم ملی است و پای قرارداد هیچ مربی خارجی ای را امضا نخواهم کرد.
چرا باید ناراحت باشم؟/تاج خوش‌شانس است!
کد خبر : ۲۱۳۲

 میرشاد ماجدی پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس فدراسیون فوتبال در واکنش به اینکه به نظر می‌رسد قصد دارد ناراحتی اش را پنهان کند گفت: ناراحت نیستم؛ چرا باید ناراحت باشم؟ من مسئول فدراسیون بودم و الان خیلی از دوستان از من خوشحالترند که ما نیستیم. هیچ ناراحتی ای ندارد؛ شما وقتی وارد انتخاب می‌شوی مثل این است که در مسابقه ای شرکت می‌کنی. در یک مسابقه یک نفر همیشه برنده نیست؛ مساوی و بازنده هم داریم. الان هم به جناب آقای تاج تبریک می‌گویم.

ماجدی در واکنش به اینکه آیا مسابقه عادلانه بود گفت: بله؛ به نظر من عادلانه بود. ما فکر می‌کردیم که صندلی فدراسیون لرزان است و باید به یک ثبات برسد. این ثباتی که امروز اتفاق افتاد بهترین حالت برای جام جهانی و بچه های تیم ملی است‌. به آقای تاج و همکاران تبریک می‌گویم و ما هم به عنوان یک عضو هیئت رئیسه در کنار عزیزان خواهیم بود. من آنجا هم اعلام کردم با نفر کار نخواهم کرد اما برای تیم ملی مملکت و فدراسیون تا جایی که توان دارم در خدمت خواهم بود.

او در خصوص اینکه برای شرکت در انتخابات باید از هیئت رئیسه استعفا می‌داد عنوان کرد: چنین چیزی وجود ندارد؛ هر جای اساسنامه همچین چیزی بود بیاورید ۱۰ هزار دلار پاداش می‌گیرید. آقای فغانپور اگر خوب کار می‌کردند ایشان را در فدراسیون نگه می‌داشتیم.

ماجدی در مورد اختلاف نظر با مهدی تاج و دلخوری اش گفت: آقای تاج رئیس فدراسیون هستند و ما اختلاف نظری نداریم اما ضمن احترام به ایشان اگر بخواهند آقای کی‌روش را بیاورند یک نفر هستند و یک رای در هیئت رئیسه دارند. من هم یک عضو هیئت رئیسه هستم و یک رای دارم. فکر می‌کنم خود آقای تاج هم با تعامل بهتر می‌توانند تیم ملی را جلو ببرند. هر زمانی که ایشان در هیئت رئیسه طرح مسئله کردند، جواب شفاف ما را هم خواهند شنید. من نمی‌دانم نظر سایر اعضای هیئت رئیسه چیست اما نظر شخصی من ثبات مدیریت و ثبات مربی در تیم ملی است و پای قرارداد هیچ مربی خارجی ای را امضا نخواهم کرد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره ادامه حضور حمید استیلی به عنوان سرپرست تیم ملی گفت: چرا آقای استیلی نمانند؟ تیم ملی ما در حال حاضر کامل است مگر اینکه دستور جلسه ای در هیئت رئیسه بنا بر تغییر سرمربی داشته باشیم که من فکر نمی‌کنم هیچ آدم عاقلی الان این کار را بکند‌. سرپرست هم کار خودش را می‌کند.

ماجدی دودستگی بازیکنان تیم ملی در‌ حمایت از او و تاج و حضور حاج‌صفی در مجمع عنوان کرد: این نگاه دقیق و کارشناسانه آقای حاج‌صفی است که برای خودش ارزش قائل است و از یک کشور دیگر برای رای می‌آید؛ باید به ایشان احترام بگذاریم. اما من پشت هیچ بازیکنی قایم نشدم. بازیکنان همین حمایت را برای آقای تاج هم خواهند کرد؛ من شخصا اجازه نمی‌دهم اختلافی بین خودم و آقای تاج و حتی سایر اعضای هیئت رئیسه رخ بدهد. ما نیاز به آرامش و راحتی داریم؛ اگر این آرامش در فدراسیون باشد، بازیکنان تیم ملی هم به آرامش می‌رسند.

او ادامه داد: باز هم می‌گویم آقای تاج بسیار آدم خوش شانسی هستند که با یک صندوق پرپول وارد فدراسیون می‌شوند. ما هر زمانی که فدراسیون را تحویل گرفتیم ورشکسته و بی پول بود که چای و لباس هم نداشت اما الان چند ده میلیارد پول در حساب فدراسیون است.

ماجدی درباره وضعیت ساختمان فدراسیون توضیح داد: ساختمان رفته و دیروز هم یک نامه ای برای ما آمده که از همین امروز بیایید و قرارداد بنویسید و اجاره قبلی را هم بدهید.

وی در خصوص پرداخت طلب ویلموتس از صندوق پرپول فدراسیون گفت: طلب ویلموتس از نظر من یک پروژه ملی است و باید بحث دیگری درباره آن کرد. این پول ها برای فدراسیون فوتبال، هیئت های استانی و بازیکنان ما است.

ماجدی در خصوص پرداخت بخشی از پول شستا گفت: در زمان آقای عزیزی خادم حدود ۲۵ میلیارد تومان پرداخت شده. بدهی با دلار آن زمان ۲۴ میلیارد می‌شده و یک میلیارد هم بیشتر دادند اما این تغییر دلار باعث شد تا یک ساختمان از دست برود.

او درباره اقدام های حقوقی که برای پس گرفتن ساختمان انجام شده بیان کرد: فکر می‌کنم مدیر حقوقی آن دوره آقای فغانپور بود و ایشان باید پیگیری می‌کردند.

ماجدی درباره خرید ساختمان جدید برای فدراسیون گفت: در حال حاضر تمام بحث ها تغییر می‌کند و ریاست محترم فدراسیون حضور پیدا می‌کند و انشاالله تمام این دغدغه ها را رفع می‌کنند و ما هم در کنارشان هستیم.

ماجدی در واکنش به اینکه شنیده می‌شد او در جلسه با مهدی تاج عنوان کرده در صورت عدم تغییر حقوق و در اختیار داشتن ماشین و امکانات فدراسیون از انتخابات کنار می‌کشد گفت: از خود آقای تاج بپرسید من دو ماه است ایشان را ندیدم. آخرین بار که خدمت ایشان قرار شد من شرکت کنم و ایشان هم شرکت کند.

او در خصوص اینکه تاج را به عنوان رئیس قبول دارد یا خیر گفت: من آدم حاشیه ای نیستم و در این ۶ ماه سرپرستی هم کمترین مصاحبه را داشتم و به دنبال این هستم که آرامش را برقرار کنم. اگر کسی به پای ما بپیچد به پایش می‌پیچیم و اگر نپیچد راحت از کنار او رد می‌شویم.

ماجدی در پایان در پاسخ به اینکه اگر تاج قصد استخدام کی‌روش را داشته او پای قرارداد را امضا نمی‌کند گفت: قطعا نمی‌کنم. یک بار دیگر می‌گویم قطعا نمی‌کنم.

 

 

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
ورزش سه
مجله زندگی
ارسال نظر