دستگیری عاملان قتل پزشک تهرانی که با همکاری همسرش کشته شد

زن جوان تهرانی که دو مرد را اجیر قتل شوهرش در تهرانپارس کرده بود، به همراه عاملان جنایت توسط کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی بازداشت شد.
دستگیری عاملان قتل پزشک تهرانی که با همکاری همسرش کشته شد
کد خبر : ۷۸۰۳

 ساعت 23 سه‌شنبه 29 شهریورماه سال جاری، فریاد‌های " کمک کمک " یک مادر و دختر سکوت شبانگاهی آپارتمانی را در تهرانپارس در هم شکست، خیلی زود همسایه‌ها برای کمک‌رسانی پای در واحد مورد نظر گذاشتند و جسد شوهر زن جوان را در داخل پذیرایی خانه مشاهده کردند.

با اعلام این خبر به اپراتور مرکز فوریت‌های پلیسی 110، ماموران کلانتری 147 گلبرگ، تیم تشخیص هویت، متخصصان پزشکی قانونی و تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی به همراه قاضی میثم حسین‌پور؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه چهارم دادسرای امور جنایی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

تیم جنایی به محض حضور در خانه این خانواده تهرانی با جسد مرد جوانی که پزشک بوده مواجه شدند که براثر خفگی با یک سیم مفتول به قتل رسیده و عاملان این جنایت پس از ارتکاب قتل اموال با ارزش خانه را از جمله 10 سکه‌ طلا و 10 هزار دلار  را به سرقت برده‌اند.

از سوی دیگر بررسی‌ها نشان داد، مادر و دختر جوان زمان ارتکاب قتل به خانه یکی از آشناهای خود رفته بودند که پس از بازگشت در ابتدا با شکستگی درب خانه مواجه شدند و در ادامه جسد پدر خانواده را مشاهده کردند همچنین عاملان جنایت آلت قتاله (سیم مفتول) را پس از ارتکاب جرم با خود برده بودند.

شناسایی عاملان جنایت و کشف فیلتر سیگار در صحنه جنایت 

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی که در جریان تحقیقات متوجه دوربین‌‌های مداربسته شده بودند، به بازبینی فیلم آن پرداخته و متوجه شدند یک ساعت پس از آنکه مادر و دختر جوان خانه را ترک کردند، دو مرد سیاهپوش و کوتاه‌ قامت به سرعت از ساختمان مورد نظر دور شدند.

در ادامه بررسی‌ها از صحنه جرم، بازپرس پرونده در شوفاژخانه ساختمان یک فیلتر سیگار پیدا کرد که به تازگی خاموش شده که نشان‌دهنده این بود، عاملان جنایت با طراحی قبلی در شوفاژخانه مخفی شدند و در یک زمان مناسب نقشه خود را به اجرا گذاشتند.

اظهارت ضد و نقیض همسر مقتول‌ در جریان تحقیقات

بدین‌ترتیب جسد مقتول با دستور بازپرس حسین‌پور، برای معاینات بیشتر به پزشکی قانونی منتقل و همسر مقتول هدف تحقیقات قرار گرفت؛ این زن جوان در جریان تحقیقات اظهارات ضد و نقیضی را درباره اختلافات خود با همسرش به زبان آورد که این موضوع شک تیم جنایی را برانگیخت.

اقدامات اطلاعاتی کارآگاهان دایره ویژه قتل پلیس آگاهی نشان می‌داد، زن جوان چند ماه قبل از این جنایت هولناک همسر خود را بیمه عمر کرده است و قصد داشته دیه مقتول را از بیمه دریافت کند که فرضیه دست داشتن وی در این قتل برای تیم جنایی روشن شد.

دستگیری عاملان قتل پزشک تهرانی در عملیات غافلگیرانه پلیس

تجسس‌ها ادامه داشت تا اینکه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی با تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی هویت و مخفیگاه دو مرد جوان را در محله مجیدیه ردیابی کردند. همین کافی بود تا کارآگاهان بی‌درنگ راهی محل مورد نظر شوند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای متهمان را در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

در مرحله بعد هنگامی که برای بازپرس پرونده مشخص شد، زن جوان در قتل همسرش نقش پررنگی داشته است، دستور دستگیری وی صادر و بدین ترتیب متهم بازداشت و برای تحقیقات به اداره دهم پلیس آگاهی منتقل شد.

اعتراف زن جوان طراحی به قتل همسر در شرق تهران

زن جوان پس از انتقال به اداره دهم پلیس آگاهی پس از تحقیقات گسترده و ارائه ادله موجود از سوی تیم تحقیق لب به سخن گشود و به قتل همسرش به دلیل داشتن حس خیانت به وی معترف شد و عنوان کرد دو مرد جوان را در ازای 40 میلیون تومان اجیر کشتن شوهرش کرده و آنها را در شوفاژخانه آپارتمان راه داده است.

دو مرد جوان نیز به قتل شوهر زن جوان در ازای دریافت 40 میلیون تومان پول نقد، اعتراف و دلیل ارتکاب جنایت را نیاز به مالی به خرید موادمخدر اعتراف کردند!

به گزارش تسنیم، با دستور قاضی میثم حسین‌پور؛ بازپرس ویژه قتل عمد شعبه چهارم دادسرای امور جنایی، متهمان برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار گرفتند و تحقیقات همچنان ادامه دارد.

 

 

منبع :
تسنیم
ارسال نظر