ماجرای خانواده ای که با جن‌گیری دختربچه ۳ ساله را به قتل رساندند، چه بود؟

حدود یک سال پس از قتل هولناک دختربچه ۳ساله در مراسم جن‌گیری در کلیسایی در کالیفرنیا، دادستان‌ها ۳ عضو خانواده این کودک را در این حادثه مجرم شناخته و قرار است هر سه نفر آنها را به‌زودی در یک جلسه مشترک پای میز محاکمه بکشانند.
ماجرای خانواده ای که با جن‌گیری دختربچه ۳ ساله را به قتل رساندند، چه بود؟
کد خبر : ۷۸۹

 حادثه مرگ آرلی، دختربچه ۳ساله که خانواده‌اش معتقد بودند بدنش به تسخیر شیطان‌ درآمده است پاییز سال گذشته میلادی در کلیسایی در شهر سانتاکلارا کالیفرنیا رخ داد. آرلی ۳ساله نیمه‌شب ۲۳سپتامبر۲۰۲۱ گریه‌کنان از خواب بیدار شد. این تنها شبی نبود که او با گریه از خواب بیدا می‌شد و گریه‌های بی‌وقفه او خانواده‌اش را آشفته می‌کرد.

آن‌ شب اما وقتی آرلی گریه‌کنان از خواب پرید، مادر و دایی‌اش او را به اتاق‌ خواب بردند و برایش دعا خواندند؛ سپس او را سوار ماشین کرده و با خود به کلیسایی بردند که پدربزرگ آرلی کشیش آنجا بود.

مادر آرلی بعدها که از سوی پلیس دستگیر شد، درباره شب حادثه چنین گفت: من عقیده داشتم که جسم دخترم توسط شیطان تسخیر شده بود چرا که او به‌صورت دوره‌ای شب‌ها با گریه و فریاد از خواب بیدار می‌شد و رفتارش چنان تغییر می‌کرد که نمی‌توانستیم آرامش کنیم. برای همین مطمئن شده بودیم که شیطان وارد جسم او شده و با برادر و پدرم تصمیم گرفته بودیم، اگر این اتفاق دوباره رخ داد، طی یک مراسم، شیطان‌ را از بدنش خارج کنیم.

او ادامه داد: شب ۲۳سپتامبر، این اتفاق دوباره رخ داد و وقتی دخترم با فریاد و گریه از خواب پرید، به همراه برادرم او را به اتاق خواب بردیم، برایش دعا خواندیم و بعد راهی کلیسایی شدیم که پدرم کشیش آنجا بود.

مرگ دردناک

بنا بر اعلام پزشکی قانونی، در شب حادثه آرلی ۳ساله حدود ۱۴ساعت در داخل کلیسا شکنجه شده بود. هر یک از متهمانی که در مراسم جن‌گیری حضور داشتند مرتکب آزار فیزیکی علیه او شده بودند. آنها به‌صورت دوره‌ای در این ۱۴ساعت به قسمت‌های مختلف بدن دختربچه ۳ساله فشار می‌آوردند تا به عقیده خودشان، شیطان را از بدن او خارج کنند.

 

گاهی وقت‌ها نیز همزمان به گردن، گلو و شکم او فشار وارد می‌کردند تا هر آنچه در بدنش است از راه گلویش خارج شود. پزشکی قانونی اعلام کرده که در نهایت آرلی بر اثر خفگی به قتل رسیده است. ضمن اینکه از ناحیه صورت، گردن، شکم، قفسه سینه و پشت خود دچار آسیب و جراحت شدید و همچنین خونریزی داخلی شده بود.

دستگیری متهمان

پلیس شهر سانتاکلارا اعلام کرده که دختربچه ۳ساله تا بعدازظهر ۲۴سپتامبر زنده بوده، اما در نهایت جانش را از دست داده و پس از آن اعضای خانواده‌اش هر چه تلاش کردند، موفق نشدند او را احیا کنند. پس از مرگ آرلی و گزارش ماجرا به پلیس، نخستین کسی که بازداشت شد مادر او بود، اما تا چند ماه پس از این حادثه دایی و پدربزرگ وی هنوز بازداشت نشده بودند، چرا که هنوز مشخص نشده بود که آنها نیز در مراسم جن‌گیری منجر به مرگ دختربچه حضور داشته‌اند.

 

عکس قاتلان | قتل دختربچه ۳ساله در مراسم جن‌گیری

مادر آرلی، زمانی که دستگیر شد، روایت‌های مختلفی از مرگ دخترش بیان کرد. او در همه مراحل بازجویی، خود را مقصر ندانست و گفت:‌ همه می‌خواهند بدانند چه اتفاقی برای دخترم افتاده است. می‌دانید علت مرگ او چیست؟ خدا او را گرفت. دلایل زیادی وجود دارد که خدا دخترم را از ما گرفت. یکی اینکه می‌خواست او بیشتر از این عذاب نکشد. برای همین من بابت این ماجرا سپاسگزارم. اینکه دخترم در دنیایی که ما در آن زندگی می‌کنیم بزرگ نمی‌شود، خوشحال‌کننده است. او در جای بهتری است.

به‌رغم اینکه مادر آرلی حاضر نبود درباره جزئیات آن شب هولناک به پلیس چیزی بگوید، اما در ادامه و با بررسی‌های بیشتر نقش دایی و پدربزرگ دختربچه در این ماجرا برای پلیس فاش شد و یک ماه پیش بود که آنها توسط پلیس بازداشت شدند. با این حال هر یک از متهمان در جریان تحقیقات روایت‌های مختلفی درباره شب حادثه به زبان آوردند و مدعی شدند که هیچ‌کدام از آنها مقصر مرگ دختربچه نیستند.

حالا و با گذشت کمتر از یک سال از این حادثه هولناک، جفری روزن، دادستان سانتاکلارا با ارائه اسناد تازه به دادگاه از قاضی خواسته است که پرونده هر سه متهم این جنایت با هم ادغام شده و همه آنها در یک جلسه محاکمه شوند.

او گفته است: آرلی، ۳ساله توسط مادر، دایی و پدربزرگش به قتل رسیده است. هر کدام از متهمان به‌نحوی در این جنایت سهیم بودند و در جریان ۱۴ساعت شکنجه باعث مرگ دختربچه بی‌گناه شده‌اند. متهمان با هم مرتکب این جنایت شدند و در نتیجه باید با همدیگر و با یک اتهام محاکمه شوند چرا که نمی‌توان تعیین کرد هر کدام از آنها تا چه مقدار در جراحات و مرگ کودک سهیم بوده‌اند.

 

ارسال نظر