این گروه از معلمان منتظر صدور احکام رتبه‌بندی خود باشند

اصفهان- مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش گفت:رتبه‌بندی به مراحل پایانی خود نزدیک شده و تا کنون چندین مرحله را در سامانه‌ای که به همین منظور طراحی شده پشت سر گذاشته است.
این گروه از معلمان منتظر صدور احکام رتبه‌بندی خود باشند
کد خبر : ۱۲۲۳۵

مهران اسدی در خصوص فرآیند رتبه‌بندی در استان اصفهان، اظهار داشت: رتبه‌بندی به مراحل پایانی خود نزدیک شده و تا کنون چندین مرحله را در سامانه‌ای که به همین منظور طراحی شده پشت سر گذاشته است.
وی ادامه داد: اکنون به مرحله‌ای رسیده‌ایم که باید هیئت‌های ممیزه نظر نهایی بدهند. درصورتی‌که در این مرحله رتبه فرد تأیید شود فرد می‌تواند نتیجه آن را در سامانه my.medu.ir مشاهده کرده و آن را تأیید کند. درصورتی‌که رتبه مورد تأیید فرد نباشد ۱۰ روز فرصت دارد در همان بخش اعتراض خود را ثبت کند.‌
اسدی افزود: رسیدگی به اعتراضات پروسه‌ای زمان بر و طولانی خواهد بود و باید در کارگروه‌های تخصصی انجام شود. معلمان تازه‌استخدام که تاکنون مدارک خود را در سامانه rtb.medu.ir بارگذاری نکرده‌اند نیز از روز قبل امکان برگزاری مدارک برایشان فراهم شده است.
وی تأکید کرد: کارتابل هیئت‌های ممیزه تست‌های خود را انجام داده و به‌زودی در اختیار آن‌ها قرار می‌گیرد تا بررسی‌ها را انجام داده و رتبه نهایی فرد را مشخص کنند.
مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان اضافه کرد: تعداد اعضای هیئت ممیزه فرد است و هرکدام از اعضا به‌صورت جداگانه نظر خود را در مورد رتبه فرد اعلام می‌کنند و اگر نصف به‌علاوه یک نفر از اعضا رتبه فرد را تأیید کنند سیستم اطلاعات را به‌صورت خودکار به مرحله بعد ارسال می‌کند.
وی در ادامه گفت: رتبه یک و دو پس از تأیید توسط هیئت ممیزه در سامانه «مای» پروفایل فرد، اطلاع‌رسانی شده و به برای صدور حکم به‌صورت خودکار به سیستم پرسنلی ابلاغ می‌شود اما اگر رتبه فرد بالاتر از دو باشد پس از تأیید هیئت ممیزه منطقه این رتبه به استان ارجاع داده می‌شود.
اسدی افزود: هیئت ممیزه استانی رتبه‌های سه به بالا را بررسی می‌کنند. اگر رتبه فرد سه باشد پس از تأیید هیئت ممیزه استانی این رتبه به فرد ابلاغ شده و در سامانه پروفایل می‌نشیند؛ اما رتبه‌های چهار و پنج برای تأیید نهایی به هیئت ممیزه کشوری ارسال می‌شود.
مدیر منابع انسانی و امور اداری اداره کل آموزش و پرورش گفت: تلاشمان بر این است تا این فرایند در اسرع وقت انجام شده، هیئت‌های ممیزه رتبه واقعی افراد را مشخص و بلافاصله احکام صادر شوند.
اسدی در خصوص پرداخت حق‌التدریس سال تحصیلی جاری معلمان استان اصفهان گفت: لازمه پرداخت صدور ابلاغ است و قبل از صدور ابلاغ غیرموظف باید تراز موظف منطقه مشخص شود، یعنی تمام خطاهای ابلاغ تصحیح شود، علت طولانی‌شدن این امر از ابتدای سال تا کنون این است که برخی ابلاغ‌های موظف دارای اشکالاتی بوده و تابید ضوابط نشده است و از ماه جاری امکان صدور ابلاغ غیرموظف در مناطق و نواحی فراهم شده و به مناطق و نواحی ابلاغ شده و هم اکنون همکاران در حال صدور ابلاغ‌ها هستند.
مدیر منابع انسانی و امور اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: به‌محض اینکه ابلاغ حق‌التدریس‌ها صادر شود و فرم مربوطه به امور مالی تحویل و با تأمین اعتبار فرایند پرداخت‌ها نیز به دنباله آن انجام خواهد شد.

منبع :
مهر
ارسال نظر