ویژگی‌های پرداخت وام 300 میلیون تومانی بانک گردشگری چیست ؟

بانک گردشگری به مشتریان خوش حساب خود تا سقف 300 میلیون تومان در قالب طرح «دو سر سود» وام پرداخت می‌کند. مشتریان به منظور دریافت این تسهیلات باید در یکی از شعب این مجموعه سپرده بلندمدت داشته باشند.
ویژگی‌های پرداخت وام 300 میلیون تومانی بانک گردشگری چیست ؟
کد خبر : ۱۲۲۶۲

افرادی که مایل به دریافت وام 300 میلیون تومانی طرح دو سر سود هستند، نیازی به ارائه ضامن رسمی ندارند. سپرده متقاضیان این تسهیلات به عنوان ضمانت تا پایان بازپرداخت اقساط مسدود خواهد شد. البته طی این مدت به اصل سپرده سود 18 درصد تعلق می‌گیرد. سود این وام نیز 18 درصد است و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن به 24 ماه می‌رسد. در واقع میزان سود پرداختی بر اصل سپرده با سود تسهیلات سر به سر می‌شود و دیگر لازم نیست متقاضیان قسطی بپردازند.

با توجه به مبلغ تسهیلات، نرخ سود و حداکثر مدت زمان بازپرداخت آن، کل سود وام 18 میلیون و 28 هزار و 785 تومان است. مجموع رقم وام و سود آن نیز 198 میلیون و 128 هزار و 785 تومان خواهد بود.

بانک گردشگری یک بانک خصوصی کشور است که در راستای بهبود وضعیت گردشگری و مسائل مرتبط با آن به طور اختصاصی شکل گرفت. در حال حاضر این مجموعه انواع محصولات و خدمات بانکی الکترونیک، عمومی و ویژه را به مشتریان واجد شرایط خود ارائه می‌دهد.

بانک گردشگری طی سال‌های فعالیت خود توانسته دستاوردهای زیادی از جمله، گواهینامه رتبه 55 بین 100 شرکت برتر ایران در سال مالی 94، گواهی ایزو 10668 بین المللی، تندیس برتر پنجمین اجلاس جهانی نشان برتر در حوزه برندینگ و مشتری مداری،  نشان سومین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات مالی 90 و … را به دست آورد.

 

منبع :
کاماپرس
مجله زندگی
ارسال نظر