پایان فرار ۲۰ ساله مرد جوان پس از قتل مزاحم همسرش ؛ پنهانی زندگی می‌کردم !

مرد جوان که در اقدامی هولناک مزاحم همسرش را در کرج به قتل رسانده بود، پس از ۲۰ سال فرار در تهران بازداشت شد.
پایان فرار ۲۰ ساله مرد جوان پس از قتل مزاحم همسرش ؛ پنهانی زندگی می‌کردم !
کد خبر : ۱۲۳۱۳

بهمن ماه امسال، پرونده قتل مرد جوانی که 20 سال قبل  در یکی از محله‌های کرج قربانی جنایت شده بود، روی میز محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، گشوده شد.

تحقیقات ابتدایی تیم جنایی حکایت از آن داشت، اواخر سال 1381، قاتل که متوجه مزاحمت‌‌های یک مرد جوان برای همسرش شده بود، به یکی از استان‌های غربی کشور رفته و یک سلاح کلت کمری خریده و در ادامه به محل کار مرد جوان رفته و از فاصله نزدیک وی را هدف 5 شلیک گلوله قرار داده و از مهلکه گریخته است.

ردیابی قاتل مرد جوان در تهران

تحقیقات کارآگاهان دایره جنایی کرج ادامه داشت تا اینکه با اقدامات اطلاعاتی مشخص شد، قاتل پس از 20 سال مخفیانه زندگی کردن به تهران آمده و در خانه‌ای ساکن شده است که تیم پلیسی پس از دریافت این اطلاعات مهم متهم را دستگیر کردند و به فرار 20 ساله او پایان دادند.

متهم پس از انتقال به شعبه پنجم دادسرای امور جنایی هنگامی که مقابل بازپرس پرونده قرار گرفت، به جرم قتل مرد جوان اعتراف کرد و گفت: 20 سال قبل هنگامی که متوجه شدم مقتول مزاحم همسرم شده است، تصمیم گرفتم از او انتقام بگیرم.

متهم پرونده ادامه داد: به‌همین‌ خاطر به یکی از استان‌های غربی کشور رفتم به یک کلت کمری خریدم و در ادامه با طراحی نقشه قبلی به محل کار او مراجعه کردم و او را با شلیک 5 گلوله به قتل رساندم؛ پس از این جنایت به صورت مخفیانه به زندگی خود ادامه دادم؛ فکرش را هم نمی‌کردم که پس از 20 سال دستگیر شوم.

به گزارش تسنیم، با دستور محمدجواد شفیعی؛ بازپرس ویژه قتل شعبه پنجم دادسرای امور جنایی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان دایره جنایی پلیس استان البرز قرار گرفت و تحقیقات در رابطه با این جنایت ادامه دارد.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
تسنیم
مجله زندگی
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
ارسالی در
به نظردر ده ماهم شخصی ضعیف هست.که توان مقابله با مظاهم ناموسش نیست .بی گمان خداوند توانا وصاحب گیتی اورا یاری خواهد کرد.و مظاهمین.به فناخواهند رفت..