آتش‌سوزی در کارخانه روغن خودرو

گزارش‌ها حاکی است که یک کارخانه روغن خودرو شنبه هشتم بهمن در شهرک صنعتی «سلیمی» در آذرشهر در استان آذربایجان شرقی طعمه حریق شد.
آتش‌سوزی در کارخانه روغن خودرو
کد خبر : ۱۲۳۳۷

دست کم «۲۵ دستگاه خودروی آتش نشانی در محل حادثه آتش سوزی کارخانه تولید روغن موتور شهرک سلیمی آذرشهر» به تناوب مشارکت داشتند.

تسنیم نیز گزارش داده است که برخی از مخازن روغن بر اثر شدت حرارت منفجر شده‌اند.

تصاویری ویدئویی نیز منتشر شده که نشان می‌دهد یکی از خودروهای آتش‌نشانی هم در آتش ناشی از انفجار روغن سوخته است.

هنوز از تعداد مصدومان یا جان‌باختگان احتمالی این حادثه گزارشی منتشر نشده است.

شهرک صنعتی« سلیمی» بزرگ‌ترین شهرک‌ صنعتی شمال غرب ایران است که در شهرستان آذرشهر واقع شده است. گفته می‌شود حدود۲۸ هزار نفر در ۷۹۰ واحد تولیدی این شهرک مشغول به کار هستند.

مدیرکل مدیریت بحران آذربایجان شرقی گفت: اکنون ۲۵ دستگاه خودروی آتش نشانی در محل حادثه آتش سوزی کارخانه تولید روغن موتور شهرک سلیمی آذرشهر به تناوب اطفای حریق این واحد تولیدی روغن را انجام می‌دهند. 

محمد هنربر شنبه شب در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار ایرنا افزود: اکنون به مراحل پایانی اطفاء حریق کارخانه روغن موتور نزدیک شده ایم و خودروهای آتش نشانی از پالایشگاه و پتروشیمی تبریز، سه ایستگاه آتش نشانی این کلانشهر، بناب، ممقان،شهرک شهید سلیمی، گوگان، اسکو و ایلخچی برای کمک رسانی و اطفاء حریق در منطقه حضور دارند.

وی خاطر نشان کرد: این حادثه تا کنون یک مصدوم آتش نشان داشته که دچار دود گرفتگی شده و وضعیت وی رضایت بخش است.

هنربر افزود: میزان خسارت های مالی آن نیز در دست بررسی است.

وی همچنین در خصوص علت حادثه نیز گفت: علت حادثه در دست بررسی است و به زودی به اطلاع همگان می رسد البته اوضاع تحت کنترل بوده و اطفاء حریق که از حدود ساعت ۲۱ آغاز شده تاکنون ادامه داشته و رو به پایان است.

هنربر خاطرنشان کرد: به دستور استاندار آذربایجان‌شرقی نیروهای امدادی و اورژانسی در منطقه در حال آماده‌باش کامل هستند تا حریق به طور کامل خاموش شود.

 

منبع :
ایرنا
مجله زندگی
ارسال نظر