احتمال تغییر استراتژی فنی گل‌محمدی در بازی با آلومینیوم اراک + جزئیات

سرخپوشان پایتخت در حالی برای بازی با آلومینیوم تمرین می‌کنند که شرایط متفاوتی نسبت به هفته‌های قبلی دارند. احتمال تغییر دوباره در استراتژی فنی گل محمدی وجود داشته باشد.
احتمال تغییر استراتژی فنی گل‌محمدی در بازی با آلومینیوم اراک + جزئیات
کد خبر : ۱۲۴۴۹

بازگشت مهاجمان پرسپولیس امیدواری سرمربی این تیم را برای استفاده از گلزن تخصصی در ترکیب بیشتر کرده است.

تیم فوتبال پرسپولیس در حالی چهارشنبه هفته جاری میزبان آلومینیوم اراک در هفته نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر است که شکست یک بر صفر در بازی قبلی مقابل فولاد باعث شد صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر فاصله کمتری نسبت به رقیبان جدی خود نظیر سپاهان اصفهان، گل گهر سیرجان و استقلال تهران پیدا کنند.

سرخپوشان پایتخت در حالی برای بازی با آلومینیوم تمرین می‌کنند که شرایط متفاوتی نسبت به هفته‌های قبلی دارند.

عیسی آل کثیر و شیخ دیاباته با بهبود شرایط بدنی خود می‌توانند پرسپولیس را در این بازی از ابتدا همراهی کنند تا احتمال تغییر دوباره در استراتژی فنی گل محمدی وجود داشته باشد.

بازگشت مهاجم تخصصی به ترکیب پرسپولیس در حالی رقم می‌خورد که این تیم در پنج هفته گذشته از داشتن بازیکن گلزن محروم بوده اما عملکرد مطلوب هافبک‌ها و حتی مدافعان پرسپولیس سبب شد تا کمتر در این امر احساس مشکل کند.

یحیی گل محمدی در حالی بدون مهاجم تخصصی در پنج هفته گذشته موفق به کسب سه پیروزی، یک تساوی و یک شکست شد که از هافبک‌ها برای گلزنی استفاده کرده بود اما بازگشت آرام دیاباته به شرایط بازی باعث شده تا سرمربی سرخ‌ها به مهاجم قد بلند اهل مالی آماده باش حضور در ترکیب اصلی را بدهد.

همچنین آل کثیر نیز به احتمال فراوان از این بازی بیشتر بازی خواهد کرد تا پس از مدت‌ها نقش گلزنی خود را در خط حمله پرسپولیس مرور کند.

دو راهی متنوع تاکتیکی پرسپولیس با مهاجم یا بدون مهاجم بودن این تیم مطلوب‌ترین گزینه یحیی برای موفقیت در بازی با آلومینیوم است. تیمی که گلزنی‌های فراوانی را بدون مهاجم داشته است اما حالا دو گلزن تخصصی را آماده باش دراختیار دارد تا به هدف سه امتیازی خود در ورزشگاه آزادی که همراه با بازگشت تماشاگران این تیم است، برسد.

 

مجله زندگی
ارسال نظر