نماینده مجلس: فرهنگیان باسواد با مدیریت فشل آموزش و پرورش در حال فرار هستند/ رتبه‌بندی را ناقص اجرا کردید!

نماینده مردم بروجرد در مجلس گفت: آقای وزیر آموزش و پرورش از سطح ملی به سطح منطقه‌ای تنزل کردیم، زنهار از این بیابان زین راه بی‌نهایت. تدبیر شما برای فرهنگیان باسواد باتجربه‌ای که به دلیل وضعیت مدیریت فشل آموزش و پرورش در حال فرار از آموزش و پرورش هستند و فقط منتظر رتبه‌بندی هستند، چیست؟
نماینده مجلس: فرهنگیان باسواد با مدیریت فشل آموزش و پرورش در حال فرار هستند/  رتبه‌بندی را ناقص اجرا کردید!
کد خبر : ۱۲۵۰۱

فاطمه مقصودی در جلسه علنی امروز (دوشنبه، ۱۰ بهمن ماه) مجلس در تذکر شفاهی خود ضمن محکوم کردن رفتار‌های ناجوانمردانه استکبار جهانی علیه جمهوری اسلامی ایران گفت: گر نکته دان عشقی بشنو تو این حکایت؛ آقای وزیر محترم آموزش و پرورش، آموزش و پرورش جایگاه نگاه پوپولیستی و دخالت‌های مستقیم در مبادلات مدیریتی نیست.
نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: تبدیل آموزش و پرورش شهر فرزانگان بروجرد عزیز به مافیایی از وابستگان سیاسی و شهری و محفلی، مهره‌چینی سخیف انتخاباتی به منظور بهره‌برداری از آموزش و پرورش به عنوان یک ابزار در جهت اهداف باندی، پرونده‌سازی‌های مشمئز‌کننده برای فرهنگیان و مدیران پاک و مستقل، فشار حداکثری به مدیران برای استعفا، معامله‌گری گسترده با احزاب قدرت و ثروت و استفاده ابزاری از فرهنگیان آموزش و پرورش در راستای پرورش اهداف باندی و قبیله‌نگری سیاسی از مصائب امروز آموزش و پرورش است.
وی اضافه کرد: مگر رهبری معظم انقلاب موکداً تصریح نفرمودند که نگاه و توجه آموزش و پرورش به جریان‌های سیاسی، جناحی و حزبی سم است و هرگاه این نگاه غالب شد خسارت‌های فراوانی به بار آورد.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: آقای وزیر آموزش و پرورش از سطح ملی به سطح منطقه‌ای تنزل کردیم، زنهار از این بیابان زین راه بی‌نهایت. تدبیر شما برای فرهنگیان باسواد باتجربه‌ای  که به دلیل وضعیت مدیریت فشل آموزش و پرورش در حال فرار از آموزش و پرورش هستند و فقط منتظر رتبه‌بندی هستند، چیست؟
مقصودی افزود: رتبه‌بندی را ناقص اجرا کردید و فقط به بعضی از همکارانی که تصمیم گرفتید رتبه یک را به همه به‌طور مساوی دادید و بقیه را رها کردید. ما دست از این رفتار‌های غیرانقلابی برنمی‌داریم و مجلس انقلابی با رفتار‌ها و تصمیم‌های غیرانقلابی برخورد خواهد کرد و ما با افتخار فرهنگی و معلمم و با افتخار از جامعه فرهنگیان، معلمان و دانش آموزان با تمام وجود دفاع می‌کنم. 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر