سایپا از جدیدترین طرح فروش خود رونمایی کرد

خودروسازی سایپا از جدیدترین طرح فروش خود رونمایی کرد. نارنجی های جاده مخصوص این طرح فروش را به مناسب دهه فجر در دستورکار خود قرار داده اند.
سایپا از جدیدترین طرح فروش خود رونمایی کرد
کد خبر : ۱۲۵۷۴

خودروسازی سایپا از جدیدترین طرح فروش خود رونمایی کرد. نارنجی های جاده مخصوص این طرح فروش را به مناسب دهه فجر در دستورکار خود قرار داده اند. خودروساز ساکن کیلومتر 15 جاده مخصوص همانند دیگر خودروساز بزرگ کشور این بار محصولات خود را در چهارچوب طرح پیش فروش در دسترس متقاضیان قرار می دهد. با توجه به فاصله قیمتی میان کارخانه و بازار و همچنین تغییر نکردن حدود 14 ماهه قیمت های کارخانه خودرو می توان برگزاری این گونه طرح های فروش را به عرضه یارانه ای خودرو توسط شرکت های خودروساز تشبیه کرد.
سایپایی ها در این طرح پیش فروش چهار محصول خود از سبد محصولاتی خود خارج کرده و در ویترین گذاشته اند. این چهار خودرو عبارتند از ساینا دوگانه سوز، کوییک R با گیربکس اتوماتیک، کوییک R مدل GX و کوییک مدل GX. این خودروساز اعلام کرده همانند طرح فروش پیشین خود متقاضیان باید نسبت به افتتاح حساب وکالتی و واریز مبلغ پیش پیرداخت به حساب خود اقدام کنند. اما مبالغ پیش پرداخت هر خودرو به چه صورت است؟ متقاضیان ساینا دو گانه سوز باید برای در اختیار گرفتن این خودرو مبلغ حدود 114 میلیون تومان را به حساب وکالتی خود واریز کنند. مدیران فروش سایپا برای کوییک R با گیربکس اتوماتیک نیز پیش پرداختی حول و حوش 149 میلیون تومان را در نظر گرفته اند. کوییک R مدل GX نیز با پیش پرداختی بیش از 117 میلیون تومان و 500 تومان در این طرح فروش حضور پیدا کرده است.کوییک مدل GX نیز با کمترین پیش پرداخت یعنی حدود 112 میلیون و 600 هزار تومان در میان محصولات عرضه شده در تیررس انتخاب مشتریان قرار دارد. خودروساز ساکن کیلومتر 15 جاده مخصوص سود مشارکت 10 درصدی سالانه در نظر گرفته است. چنانچه مشتریان بعد از ثبت نام در این طرح پیش فروش پشیمان شوند سود انصراف 7 درصدی به صورت سالانه به آنها تعلق خواهد گرفت. براساس اعلام خودروسازی سایپا ساینا دو گانه سوز در بازه آبان ماه الی بهمن ماه 1402 تحویل مشتریان خواهد شد. سه محصول کوییک عرضه شده در این طرح پیش فروش نیز در بازه مهر ماه الی بهمن ماه سال آینده برای مشتریان فاکتور می شود. البته متقاضیان توجه داشته باشند الباقی مبلغ خودرو بر اساس قیمت روز خودرو محاسبه و پیش از تحویل باید از سوی آنها به حساب سایپا واریز شود.  طرح پیش فروش سایپا از ساعت 9 صبح روز 13 بهمن ماه استارت خواهد خورد. متقاضیانی که قصد حضور در این طرح فروش را دارند باید کارهای اداری مربوط به افتتاح حساب و واریز وجه را تا یاعت 15 روز 12 بهمن ماه نهایی کنند. این طرح همچنین از روز یکشنبه 16 بهمن ماه به مدت سه روز برای مادران دارای دو فرزند و بیشتر نیز برگزار می شود البته مادرانی که به دنبال شرکت در این طرح فروش خودرو هستند توجه کنند که آنها نیازی برای افتتاح حساب وکالتی و واریز وجه پیش پرداخت پیش از ثبت نام ندارند.

مجله زندگی
ارسال نظر