دستگیری قاتل پس از ۶ ساعت از وقوع قتل در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از کشف یک فقره قتل عمد و دستگیری قاتل کمتر از شش ساعت توسط ماموران پلیس آگاهی استان خبر داد.
دستگیری قاتل پس از ۶ ساعت از وقوع قتل در کرمان
کد خبر : ۱۲۵۹۹

سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان در تشریح این خبر اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع در یکی از خیابان‌های شهر کرمان و مجروحیت فردی در این رابطه و انتقال به یکی از مراکز درمانی سطح شهر، بررسی موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد، یک پسر جوان با سلاح سرد مصدوم شده و علیرغم تلاش‌های صورت‌رفته، به علت شدت جراحات وارده جان باخته است؛ در این راستا اقدامات پلیسی برای دستگیری قاتل در دستورکار قرار گرفت.

سردار ناظری بیان کرد: بررسی‌های اولیه از وقوع نزاع بین قاتل و مقتول در یکی از خیابان‌های شهر، منجر به بالا گرفتن تنش و مجروحیت یکی از طرفین در این نزاع شد که در این رابطه ماموران پلیس آگاهی با همکاری ماموران کلانتری ۱۸ موفق شدند قاتل را کمتر از شش ساعت از وقوع قتل شناسایی و دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اعتراف قاتل به قتل این جوان در پی یک نزاع گفت: این متهم پس از تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شد.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
مجله زندگی
ارسال نظر