اظهارات بسیار تند و بی سابقه یحیی گل‌محمدی/ هیچکس نمی تواند مرا تکان دهد

هیچکس اراده‌ای ندارد که یک تیم خاص قهرمان شود؛ اراده این است که ما قهرمان نشویم، چون من سرمربی پرسپولیس هستم.
اظهارات بسیار تند و بی سابقه یحیی گل‌محمدی/ هیچکس نمی تواند مرا تکان دهد
کد خبر : ۱۲۶۵۹

هیچکس اراده‌ای ندارد که یک تیم خاص قهرمان شود؛ اراده این است که ما قهرمان نشویم، چون من سرمربی پرسپولیس هستم.
صحبتهای بی‌سابقه و باورنکردنی یحیی گل‌محمدی را بخوانید
یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس با اظهاراتی بسیار تند و بی سابقه در نشست خبری، اعلام کرد که از هفته آینده تیم امید پرسپولیس را به زمین خواهد فرستاد و با تیم بزرگسالان به مصاف حریفان نخواهد رفت.
* هیچکس نمی‌تواند من را تکان بدهد
یک سال و نیم من با این تیم قرارداد دارم و هیچکس نمی‌تواند من را از این تیم تکان دهد، نه آقای درویش و نه آقای هیئت مدیره. یک سال و نیم من جایی نمی‌روم و در این مدت از جام خبری نیست. از هفته بعد با تیم امید می‌روم مسابقات، مگر اینکه حکم اخراج من را از بالا بالاها بدهند که آقا برش دارید. متاسفانه در این هفته‌های اخیر اتفاقاتی هم در داخل تیم و هم در بیرون تیم می‌افتد و این هم وضع داوری است.
* شاید جام را از ما بگیرید اما...
می‌دانند چه کسی را بگذارند؛ وقتی اسم آقای منصوریان آمد و کسی از من پرسید، من فقط سر تکان دادم. می‌دانند چه کسی را باید بگذارند. واقعا جای تاسف دارد برای کسانی که تصمیم گرفتند که این اتفاق برای پرسپولیس بیفتد. یک سری چیزها بین پرسپولیس و مردم است که نمی‌توانید از این تیم بگیرید. شاید جام را بگیرید اما شرف و غیرت و مردانگی تیم را نمی‌توانید بگیرید. مردم پشتش هستند، این تیم حکومتی نیست و مردمی است. حالا بزنید و بکوبید اما همه چیز مشخص است برای مردم. هیچ اتفاقی برای این تیم نخواهد افتاد. خودتان را خراب می‌کنید و مهر مردم را از دل می‌برید. من صحبت فوتبالی زیاد ندارم. همین جور ادامه می‌دهیم و با امیدها به مسابقات خواهیم رفت تا ببینیم چه اتفاقی خواهد افتاد.
* نمی‌خواهند قهرمان شویم چون...
هیچکس اراده‌ای ندارد که یک تیم خاص قهرمان شود. اراده این است که ما قهرمان نشویم، چون من سرمربی تیم هستم. خسته نباشید....

مجله زندگی
ارسال نظر