نتیجه دیدار مس کرمان و استقلال در نیمه اول بازی مشخص شد

نیمه اول دیدار مس کرمان و استقلال با نتیجه تساوی به پایان رسید.
نتیجه دیدار مس کرمان و استقلال در نیمه اول بازی مشخص شد
کد خبر : ۱۲۷۱۹

دو تیم مس کرمان و استقلال در هفته هجدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که نیمه اول این دیدار با نتیجه تساوی یک - یک به پایان رسید.

داور: یاسر همرنگ 

کمک‌ها: محمدرضا منصوری - حمید نادری

کارت زرد: محمد قاسمی نژاد از مس کرمان / عارف غلامی از استقلال

کارت قرمز: -

گل‌ها: معین عباسیان(۹) برای مس کرمان / آرمان شهداد نژاد (گل به خودی-۱۹)‌ برای استقلال

ترکیب مس کرمان

آرمان شهدادنژاد، میلاد خدایی اصل، علی تهامی، محمد ستاری، معین عباسیان، احمد نصیری، جورج برایم کنده نوگیرا، علیرضا قادری، رنان کوک تونگیک، محمد قاسمی‌نژاد و محمد امین کاظمیان

سرمربی: فرزاد حسین خانی

 

ترکیب استقلال

علیرضا رضایی، عارف غلامی، رافائل سیلوا، کوین یامگا، جعفر سلمانی، آرش رضاوند، سعید مهری، روزبه چشمی، مهدی قائدی، محمد محبی و ارسلان مطهری

سرمربی: ریکاردو ساپینتو

لحظات حساس

دقیقه 9

ارسال خطرناک روی دروازه استقلال را رضایی مشت کرد و روی توپ ریباند، شوت خطرناک جرج برایم با اختلاف کم از بالای دروازه آبی‌ها به بیرون رفت.

دقیقه 9

اشتباه رضایی در پاس دادن با توپ گیری معین عباسیان همراه شد و او پس از عبور از دروازه‌بان استقلال و ورود به 18 قدم این تیم، مقابل دیدگان سیلوا دروازه آبی‌ها را باز کرد.

دقیقه 19

ارسال خطرناک معین عباسیان به محوطه جریمه استقلال با مشت اشتباه رضایی همراه شد و توپ پس از برخورد به روزبه چشمی به سمت دروازه استقلال برگشت که در ادامه توپ سرگردان را عارف غلامی از محوطه جریمه دور کرد.

دقیقه 19

مهدی قائدی پا به توپ به محوطه جریمه مس کرمان نفوذ کرد و در ادامه ارسال زمینی او پس از برخورد به پای میلاد خدایی، دروازه تیم میزبان را باز کرد.

دقیقه 36

قائدی روی یک پاس عمقی، از خط دفاعی مس عبور کرد اما در مصاف تک به تک، ضربه بی دقت او با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 40

ارسال بلند روی محوطه جریمه مس کرمان با برخورد توپ به دست مدافع این تیم همراه شد و بازیکنان استقلال اعتقاد به خطای پنالتی داشتند اما بازی با تصمیم داور ادامه پیدا کرد.

دقیقه 44

ضربه سر ارسلان مطهری با فاصله کم از روی دروازه مس کرمان به بیرون رفت.

دقیقه 44

کنترل توپ خوب معین عباسیان در محوطه جریمه استقلال با چرخش و ضربه خوب او همراه شد اما توپ با اختلاف کم در میان غافلگیری بازیکنان استقلال از کنار دروازه این تیم به بیرون رفت.

دقیقه 1+45

توپ ارسالی قائدی با ضربه سر محمد محبی همراه شد اما ضربه وینگر استقلال به شکلی خطرناک از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان را با نصب اپیلکیشن خبرخوان گردون به سهولت دنبال کنید.
منبع :
فارس
مجله زندگی
ارسال نظر